خبر ویژه برای سرمایه‌گذاران بیت کوین

بیت کوین این روزها در کانال‌های ۴۶ و ۴۷ هزار دلاری درجا میزند. بیت کوین امروز از کانال ۴۶ هزار دلاری تا نزدیکی مرز ۴۸ هزار دلار صعود کرد اما نتوانست کانال ۴۸ هزار دلاری را فتح کند و سپس به کانال ۴۷ هزار دلار بازگشت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بیت کوین امروز از کانال ۴۶ هزار دلاری تا نزدیکی مرز ۴۸ هزار دلار صعود کرد اما نتوانست کانال ۴۸ هزار دلاری را فتح کند و سپس به کانال ۴۷ هزار دلار بازگشت.

بیت کوین این روزها در کانال‌های ۴۶ و ۴۷ هزار دلاری درجا میزند. بیت کوین امروز از کانال ۴۶ هزار دلاری تا نزدیکی مرز ۴۸ هزار دلار صعود کرد اما نتوانست کانال ۴۸ هزار دلاری را فتح کند و سپس به کانال ۴۷ هزار دلار بازگشت.

رمزارز شماره یک بازار همچنان افت ۴ درصدی در مقیاس هفتگی را نشان می‌دهد. تحلیلگران معتقدند گاوهای بیت کوین باید از محدوده مهم ۴۵ هزار دلاری دفاع کنند و مانع از سقوط بیت کوین به این سطح شوند؛ چرا که سقوط بیت کوین به این کانال صعود مجدد بیت کوین و ارزهای دیجیتال را دشوارتر می‌سازد.

یوهانس یکی از تحلیلگران معروف بازار می‌گوید که فروش عظیم معامله‌گران آسیایی، یکی از محرک‌های اصلی رکود فعلی قیمت بیت کوین است و در طرف مقابل، معامله‌گران امریکایی و اروپایی قدرت بیشتری در بازار پیدا می‌کنند.

تلاش نافرجام اتریوم برای صعود

اتریوم رمزارز شماره دوم بازار امروز، پس از ۳ روز به کانال ۴ هزار دلاری صعودد کرد اما خرس‌های بازار مانع از تدداوم روند صعودی اتریوم شدند و این رمزارز دوباره به کانال ۳۹۰۰ دلاری سقوط کرد. این رمزارز اکنون ( ۱۶: ۵۰ دقیقه)افتی ۰.۲۳ درصدی در در مقیاس ۲۴ ساعته و افت ۲.۸ درصدی در مقیاس هفتگی را نشان می‌دهد.

سبزها و سرخ‌های بازار | اوالانچ برنده دیروز، بازنده امروز

آلت کوین‌ها امروز با ترکیبی از سبز و قرمز مشاهده می‌شوند. بایننس کوین، سولانا، یو اس دی کوین، کاردانو، ریپل، پالیگان و لات کوین رشد اندکی را امروز ثبت کرده‌اند. در میان ۲۰ رمزار زنخست بازار ترا رشد ۴ درصدی و لایت کوین رشد ۳ درصدی داشته‌اند که برنده‌های امروز بازار محسوب می‌شوند.

 اوالانچ، پولکادوت، دوج، شیبا اینو هم امروز منفی و در محدوده قرمز بازار قرار داشتند. اوالانچ که روز گذشته رشدچشمگیری را به ثبت رسانده بود، امروز در میان ۲۰ ارز نخست بازار با ریزش ۳ درصدی بیشترین افت را ثبت کرده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

حجم معاملات در بازار امروز تا این لحظه ( ساعت ۱۶: ۳۰) ۷۴ میلیارد دلار است و ارزش بازار ارزهای دیجیتال نیز با ثبت رشد اندک ۰.۰۲ درصدی اکنون حدود ۲.۲ تریلیون دلار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان