پیش بینی مهم برای بورس بازان

مریم محبی، کارشناس بازار سهام گفت: همانگونه که پیش‌بینی می‌شد، بازار در هفته قبل رمق نداشت و همچنان شاهد خروج پول حقیقی و کاهش مجدد ارزش معاملات بودیم.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بازار سهام هفته کم‌فروغی را پشت سر گذاشت. در حالی که حجم معاملات به طور میانگین بین دو تا سه هزار میلیارد تومان بود، شاخص کل با افت ۲.۴ درصدی مواجه شد. کارشناسان برای هفته آینده نیز ادامه شرایط رکودی و باقی ماندن جو منفی در بازار را پیش‌بینی می‌کنند.

مریم محبی، کارشناس بازار سهام گفت: همانگونه که پیش‌بینی می‌شد، بازار در هفته قبل رمق نداشت و همچنان شاهد خروج پول حقیقی و کاهش مجدد ارزش معاملات بودیم. بازار همچنان در سردرگمی بین عدم اعتماد سرمایه‌گذار خرد و برخی قیمت‌های معقول در سهم‌های بنیادی به سر می‌برد.

وی ادامه داد: از طرفی نیروی غالب همچنان با عدم اعتماد سهامداران خرد است. به نظر می‌رسد دولت همچنان در بخش هدایت پول به بازار سرمایه، مقتدر عمل نکرده است و بازارهای موازی شرایط جذاب‌تری را برای سرمایه‌گذاران خرد ایجاد کرده‌اند. این شرایط جذاب نه به نفع سهامدار خرد است و نه به نفع اقتصاد کشور و توازن سرمایه بین بازارهای مالی.

این کارشناس افزود: در نهایت پیش‌بینی می‌شود شرایط فعلی و سردرگمی سرمایه‌گذاران خرد در خروج یا ماندن در بازار بی‌رمق بورس، ادامه‌دار بوده و شاهد رِنج بودن بازار در روزهای آتی باشیم.

محبی تصریح کرد: این شرایط می‌تواند در صورت اخذ تدابیر منطقی و جذاب‌تر شدن بازار سرمایه برای سهامدار خرد، مطلوب‌تر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان