هشدار سازمان هواشناسی | برف و باران شدید در راه است

اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مرکز مدیریت راه‌های کشور از تداوم بارش برف و باران در جاده‌های استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد، کرمان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.

همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل «استاندارد» تا «مهر ویلا» و محدوده «گلدشت» و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوی - کرج محدوده پل فردیس است.

آخرین وضعیت جوی نیز از  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد و کرمان حکایت دارد.

بارندگی در جاده‌های استان‌های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز تداوم دارد.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز بیشترین بارش برف مربوط به استان‌های فارس با ۴۰ سانتی‌متر، کهگیلویه و بویر احمد با ۱۳ سانتی‌متر، کرمان با ۱۰ سانتی‌متر و چهارمحال و بختیاری با  ۹ سانتی‌متر خواهد بود. استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس،  بوشهر، کرمان و هرمزگان نیز بیشترین بارش باران را هر کدام به ترتیب با ۳۰ میلی‌متر، ۸۰ میلی‌متر، ۱۰۰ میلی‌متر، ۱۰۰ میلی‌متر و ۱۲۰ میلی‌متر تجربه خواهند کرد.

برپایه این گزارش، محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال چندان بارش برف و باران را تجربه نخواهند کرد و بارش باران از هشت سانتی‌متر تجاوز نخواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان