فوری | نماینده مجلس : تکلیف معلمان مدارس غیرانتفاعی روشن شد

آقای وزیر تکلیف معلمان مدارس غیرانتفاعی را روشن کنید!

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نماینده مردم اردبیل در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی را در کام معلمان تلخ نکنید، اجرای ناقص و فرمایشی رتبه بندی توهین به شعور معلمان است.

صدیف بدری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۲ دی ماه) مجلس گفت: دولت سیزدهم برخلاف ادعاهای واهی و دلسردکننده اپوزیسیون که شروع به کار دولت جدید را انسداد روابط خارجی و تعامل با دنیا تفسیر می‌کردند، ضمن گره نزدن هست و نیست مردم به خارج از مرزها، شروع به مذاکرات عزتمندانه کرد و تمام معادلات بدخواهانه این مرز و بوم را برهم زد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سوی دیگر دولت در حوزه سیاست خارجی تمام توان خود را روی طرف غربی نگذاشت و با شرق نیز دیپلماسی فعالی را برقرار کرد. در این میان از ظرفیت همسایگان نیز غافل نشد و سفرها و دیدارهای سریالی در سطوح مختلف با مقامات عالی کشورهای همسایه گواه این ادعاست.

وی افزود: به عنوان نماینده یک استان مرزی از دیپلماسی فعال منطقه‌ای و دیپلماسی اقتصادی پویای دولت قدردانی می‌کنم و خواهان اثربخشی آن در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی هستم.

بدری خاطرنشان کرد: در کنار سیاست خارجی عملکرد دولت در بخش بهداشت و درمان علی‌الخصوص واکسیناسیون کرونا هم ستودنی بود. آنچه امروز در مدیریت بیماری کرونا در نقاط مختلف کشور شاهد هستیم، ثمره درایت و برنامه‌ریزی دقیق دولت است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار این حرکت‌های موفقیت‌آمیز دولت، چالش‌هایی نیز وجود دارد. آقای رئیسی! انتظار مردم بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی به سر رسیده است، مردم خواهان برقراری عدالت در تمامی سطوح هستند. چیزی که تا به امروز و به ویژه در اولین لایحه بودجه تقدیمی دولت سیزدهم مشاهده نشده است.

وی افزود: تقسیم کلاسیک منابع و اعتبارات بر اساس جمعیت منطقی نیست. اگر در کماکان روی پاشنه سابق بچرخد، شاهد تثبیت تبعیض در کشور خواهیم بود و این به هیچ عنوان قابل قبول نیست. استقرار کامل دولت به تاخیر افتاده و همین امر در حال تبدیل شدن به معضلی جدی است. تاخیر بیش از این جایز نیست.

بدری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: حوصله معلمان از گفتاردرمانی به سر آمده است، رتبه بندی را به کام معلمان تلخ نکنید. اجرای ناقص و فرمایشی رتبه بندی توهین به شعور معلمان است. آقای نوری! دیر آمده‌اید، زود شروع کنید تا اعتماد معلمان فرهیخته به بزرگ‌ترین وزارتخانه کشور احیا شود. معلمان مدارس غیرانتفاعی را تعیین تکلیف کنید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای عبدالملکی! چشمان کم‌سوی کارگران به انصاف وزارت کار است. در آستانه تعیین حداقل دستمزد کارگران مراقب باشید که حقی از کارگران مظلوم ضایع نشود. سکوت کارگران از رضایت نیست. آنها ساکتند چون صدای نیاز بلند نیست.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از جمله حوزه راه و آب از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان