فوری | بازار رمزارزها بر لبه تیغ قرار دارد

بیت‌کوین نسبت به ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲/۵ درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود و بازار رمزارزها به نوعی روز لبه تیغ قرار دارد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

دامیننس بیت‌کوین روی عدد ۴۰ قرار دارد و اگرچه خریدار برای این ارز وجود دارد اما قدرت خریدار زیاد نیست و بازار در ترس به سر می‌برد.

بیت‌کوین نسبت به ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲/۵ درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود و بازار رمزارزها به نوعی روز لبه تیغ قرار دارد.

اگر محدوده ۴۷ هزار دلار از دست برود اولین حمایت برای بیت‌کوین محدوده ۴۵ هزار دلار است و اگر این ناحیه از دست برود حمایت بعدی ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار است.

در مقابل اگر بیت‌کوین بتواند مقاومت ۵۳ هزار دلار را پشت سر بگذارد بازار روندی صعودی پیدا می‌کند.

ارزش ارز دیجیتال ریپل هنوز زیر یک دلار باقی مانده اما داده‌ها نشان می‌دهد نهنگ‌های ریپل حرکت کردند. بر اساس داده‌ها حدود ۱۴۹ میلیون دلار ارز دیجیتال ریپل به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است.

تراکنش دیگری به مبلغ ۱۷۷ میلیون دلار هم با ارز دیجیتال ریپل انجام شده و به نظر می‌رسد در چند روز گذشته حدود ۳۰۰ میلیون دلار ریپل جابه‌جا شده است.

بانک مرکزی مکزیک اعلام کرده تا سال ۲۰۲۴ ارز دیجیتال بانک مرکزی را منتشر می‌کند.

پلیس مالزی در پی شکایت عمومی مردم ۱۷۲۰ ماینر بیت‌کوین را توقیف کرد. پلیس ۷۶ منطقه را بازرسی کرد و پی برد ۳۰ منطقه غیرقانونی بیت‌کوین استخراج می‌کنند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار کانادا ادعا می‌کند بایننس به تعهدات خود عمل نکرده است و احتمالا بعد از ۳۱ دسامبر بایننس دیگر تراکنشی در کانادا نخواهد داشت اما بایننس ادعا کرده به زودی این مشکل را حل می‌کند.

تکنیکال

به نظر می‌رسد اندیکاتور مکدی در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۴۷ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده است.شاخص مقاومت نسبی در محدوده عددی ۴۴ قرار دارد و اما رویکردی نزولی به خود گرفته است.به نظر می‌رسد خریدار برای بیت‌کوین وجود دارد و شاخص اندازه‌گیری ورود پول هم روی عدد ۶۵ قرار دارد اما خریدار قدرتمند و به قولی جاندار نیست.کندل‌های بیت‌کوین در میانه کانال بولینگرباند قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان