۴ سیگنال صعودی برای ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا در رتبه ۱۳ مارکت‌کپ قرار دارد و ارزش بازار این ارز حدود ۱۸ میلیارد دلار است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

چند روزی است که اخبار خوبی به ارز دیجیتال شیبا می‌رسد اما این ارز هنوز به این اخبار واکنشی نشان نداده است.

ارز دیجیتال شیبا در رتبه ۱۳ مارکت‌کپ قرار دارد و ارزش بازار این ارز حدود ۱۸ میلیارد دلار است.

ارزش بازار شیبا از اوج قیمتی خود ریزش زیادی کرده و حالا با وجود اینکه خبرهای خوبی برای شیبا وجود دارد اما این ارز هنوز واکنشی نشان نداده است.

نظرسنجی اخیر توسط SAXO markets نشان می‌دهد که ارز دیجیتال شیبا در استرالیا از ریپل و کاردانو محبوب‌تر است.ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم و شیبا اینو سه ارز محبوب در میان مردم استرالیا هستند.همچنین استرالیا در حال تحقیق بر روی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود است و احتمالا به زودی نوعی از ارز دیجیتال ملی را معرفی می‌کند.

بزرگ‌ترین صرافی اسپانیا شیبا را لیست کرد

صرافی bit۲me که یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های اسپانیا است اعلام کرده که اکنون از ارز دیجیتال شیبا پشتیبانی می‌کند.این صرافی هفت ماه پیش دوج‌کوین را در فهرست ارزهای خود لیست کرد.

این صرافی در ماه سپتامبر یک توکن بومی طراحی و عرضه اولیه کرد و حدود ۲۰ میلیون یورو به دست آورد. جالب اینجاست که جمع‌آوری این مبلغ فقط سه دقیقه طول کشید.

بزرگ‌ترین صرافی هند شیبا را لیست کرد

یونوکوین بزرگترین پلتفرم معاملاتی رمزارز هند هم دوج‌کوین و شیبا را به فهرست ارزهای قابل معامله خود اضافه کرد. از این به بعد بیش از ۱٫۳ میلیون کاربر این پلتفرم می‌تواند این دو کوین محبوب را خرید و فروش کنند.

بر اساس اطلاعیه این صرافی هندی در فضای مجازی، یونوکوین جفت معاملاتی دوج‌کوین | روپیه و شیبا| تتر را به فضای معاملاتی خود اضافه کرده است.

تراکنش ۵۰۰ میلیون دلاری شیبا

طبق داده‌های Whalestats یک نهنگ شیبا اینو با نام هالک تراکنشی به مبلغ ۴۷۰ میلیون دلار انجام داده است.

کیف پولی که این حجم از شیبا را دریافت کرده یکی از بزرگ‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال شیبا اینو است و نیم میلیارد دلار از ارزش بازار شیبا را در اختیار دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان