فوری | شرایط جدید معافیت از سربازی اعلام شد

این روزها بسیاری از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که قصد اعزام به خدمت را دارند، دباره شرایط اصلی بهره‌مندی از معافیت‌های کفالت سوالاتی دارند و در این خبر درباره نحوه آن توضیح خواهیم داد

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

این روزها بسیاری از مشمولان خدمت وظیفه عمومی درباره شروط اصلی معافیت کفالت و میزان سن پدر برای معافیت تک‌فرزندان سوالاتی دارند.

این روزها بسیاری از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که قصد اعزام به خدمت را دارند، دباره شرایط اصلی بهره‌مندی از معافیت‌های کفالت سوالاتی دارند و در این خبر درباره نحوه آن توضیح خواهیم داد.

مطابق قوانین و مقررات موجود وظیفه عمومی، رسیدن به سن ۱۸ سال تمام در هنگام طرح پرونده در هیئت رسیدگی، ب) نداشتن غیبت سربازی، ج) یگانه مراقب یا نگهدارنده (سرپرست) بودن از جمله شروط اصلی برای بهره‌مندی از معافیت‌های کفالت هستند که مشمولان وظیفه باید در اولین اقدام این موارد را مدنظر خود قرار دهند.

همچنین، برخی از افراد تک‌فرزند در نوع معافیت کفالت پدر به دنبال معافیت تک‌فرزندی باتوجه به سن پدر هستند که بهتر است در نظر داشته باشند باتوجه به قوانین موجود میزان سن پدر برای بهره‌مندی از این نوع معافیت ۷۵ سال تمام به بالا است و هر فرد ذکور تک‌فرزند خانواده، بسته به میزان سن پدر و وضعیت جسمانی او می‌تواند درخواست معافیت کفالت پدر دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان