فوت تلخ برادر فوتبالیست مشهور | عکس و علت فوت

برادر کوچک مشهورترین فوتبالیست جهان به طرز تلخی درگذشت

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پس از درگذشت دیه‌گو آرماندو مارادونا که به‌دلیل حمله قلبی در ۶۰ سالگی اتفاق افتاد، برادر کوچکتر او هم بر اثر ایست قلبی فوت کرد.

هوگو مارادونا در سن ۵۲ سالگی پس از سکته قلبی در خانه‌اش در ناپل درگذشت. این مرگ ۱۳ ماه پس از مرگ برادرش دیگو مارادونا بر اثر عارضه قلبی رخ داد.

استار گزارش داد، نشریه ایتالیایی گاتزتا اعلام کرد که هوگو بر اثر ایست قلبی درگذشت. علت مرگ برادرش دیگو که در نوامبر ۲۰۲۰ در آرژانتین درگذشت، سکته قلبی اعلام شده است.

هوگو نیز مانند برادر مشهور خود، یک فوتبالیست حرفه‌ای بود و در طول بیش از دو دهه فعالیت حرفه‌ای برای تیم‌هایی مانند رایووالکانو و راپید وین بازی کرد. او همچنین برای تیم‌هایی در ونزوئلا، اروگوئه، ژاپن و کانادا بازی کرد.

مارادونا

مرگ هوگو مدت کوتاهی پس از آن رخ داد که او اعلام کرد قصد دارد برای پست دولتی در ناپل نامزد شود، جایی که خانواده مارادونا پس از هفت سال حضور دیگو در باشگاه ناپولی بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۱، چهره‌های محبوبی باقی مانده‌اند.

دیه‌گو آرماندو مارادونا که به دلیل حمله قلبی در ۶۰ سالگی درگذشت، در بوینس آیرس به خاک سپرده شد. پیکر اسطوره فوتبال آرژانتین با شدیدترین تدابیر امنیتی پس از یک روز از کاخ ریاست جمهوری به گورستان بیا ویستا انتقال داده شد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان