جاماندن قیمت اتریوم از ارزش ذاتی آن

به گزارش U TODAY، تحلیل تایمر بر اساس رشد سریع شبکه اتریوم است. او خاطرنشان می کند که بیت کوین به طور قابل توجهی از رقیب خود پیشی گرفته است

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

با مقایسه ارزش بیت کوین با اتریوم، شاهد تخفیف بزرگی برای اتریوم هستیم، احتمالاً به این دلیل که سرمایه گذاران به بیت کوین به دلیل پویایی برتر آن پاداش می دهند و اینکه آیا اتریوم در رسیدن به بیت کوین خواهد رسید؛ در سال 2022 تماشایی خواهد بود. 

به گزارش U TODAY، تحلیل تایمر بر اساس رشد سریع شبکه اتریوم است. او خاطرنشان می کند که بیت کوین به طور قابل توجهی از رقیب خود پیشی گرفته است.

اتریوم در سال جاری عملکرد بسیار بهتری از بیت کوین داشته و 260 درصد رشد در برابر پادشاه کریپتو به دست آورده است. آلتکوین برتر به دلیل رونق توکن غیرقابل تعویض و چشم انداز مالی غیرمتمرکز گسترده در کانون توجه قرار گرفته است.

بیت کوین نیز به دلیل نگرانی های فزاینده در مورد ردپای کربن آن آسیب دید. ماه گذشته، نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر JPMorgan گفت که انتقال آتی اتریوم به اثبات سهام، آن را به شرطی بهتر از ارز دیجیتال پرچمدار تبدیل کرده است.

در حالی که اتریوم اخیراً اولین هفته کاهش خود را پس از به‌روزرسانی اصلی EIP-1599 خود تجربه کرد، هنوز نگرانی‌های مداوم در مورد سیاست‌های پولی انعطاف‌پذیر آن وجود دارد.

مدیر اجرایی Fidelity انتظار دارد که رشد کاربران محرک اصلی قیمت بیت کوین باقی بماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان