پیش بینی کاردانو با وجود افت بیت کوین و اتریوم

به گزارش dailyhodl، خبر خوب این است که هر معیاری که می توانید در مورد سلامت کاردانو از اول ژانویه 2020 تا سالی که قرار است در 31 دسامبر 2021 به پایان برسانیم اندازه گیری شود، کاملاً استثنایی بوده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

با کاهش قیمت ارزهای دیجیتال برتر چه اتفاقی برای کاردانو می افتد؟ چارلز هاسکینسون بنیانگذار کاردانو می‌گوید که اصول کاردانو (ADA) با وجود کاهش قیمت پلتفرم قراردادهای هوشمند و رقیب اتریوم همچنان قوی باقی می‌ماند.

به گزارش dailyhodl، خبر خوب این است که هر معیاری که می توانید در مورد سلامت کاردانو از اول ژانویه 2020 تا سالی که قرار است در 31 دسامبر 2021 به پایان برسانیم اندازه گیری شود، کاملاً استثنایی بوده است. میزان سهام ADA، میزان کاربران فعال، مشارکت کاتالیزور، سیگنال های اجتماعی، ایجاد حساب کاربری در Reddit، تلگرام و موارد دیگر، حجم واقعی تراکنش در Cardano، رشد استفاده و سودمندی Cardano ، اکوسیستم DApp، حتی سرمایه گذاری خطرپذیر، همه در وضعیت مناسبی هستند. 

اظهارات هاسکینسون در حالی است قیمت Cardano از زمان رسیدن به بالاترین قیمت 3.10 دلاری در اوایل سپتامبر، همچنان در روند نزولی قرار دارد. در زمان نگارش این مقاله، ADA با قیمت 1.24 دلار مبادله می شود.

هاسکینسون همچنین آنچه را که برای توسعه کاردانو در سال آینده انتظار می رود می‌گوید:

به‌روزرسانی‌های بسیار مهمی هستند که  سال بعد سرعت می‌گیرند و تیم‌های بیشتری وارد می‌شوند. تمرکززدایی بیشتر در هسته اتفاق می‌افتد و سال آینده ما شاهد شکل‌گیری یک پروژه منبع باز بسیار جدی پیشرو در صنعت خواهیم بود. بوروکراسی منبع باز و حاکمیت منبع باز به درستی انجام شده و برای مشارکت بالای ده ها، بلکه صدها شرکت ساخته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان