پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سرمربی پرتغالی مصر دوباره از داوری دیدار تیمش انتقاد کرد.

جنجال دوباره کی روش؛ این داور به من گفت خفه شو! در دوران مربیگری ام مانند او ندیده بودم . تیم فوتبال مصر در آخرین مسابقه خود در موندیال عرب در ضربات پنالتی مغلوب قطر تا رتبه تسلی‌بخش سومی را هم از دست بدهد. آنها در ضربات پنالتی مغلوب قطر میزبان شدند تا یکبار دیگر کارشناسان فوتبال مصر و البته بخش از هواداران تیم ملی در فضای شبکه های اجتماعی آتش انتقادها علیه کی‌روش را روشن کنند.

سرمربی سابق تیم ملی ایران باسابقه فوق‌العاده در خاورمیانه هنوز نتوانسته اعتماد مصری‌ها را به خود جلب کند. با این حال او برای ادامه روند موفقیت‌ آمیز خود در صعود به جام‌های جهانی در ۳ کشور پرتغال، آفریقای جنوبی و ایران امیدوار است و می‌خواهد پنجمین حضورش در این رقابت‌ها را با مصر تجربه کند.

کی‌روش امروز در نشست مطبوعاتی پس از مسابقه با عصبانیت دوباره از داور داوری دیدار تیمش با قطر انتقاد کرد و با مطایبه به انتقادهای نسبتا تندی که از او می‌شود پاسخ داد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر گفت: «بعضی وقت‌ها نتیجه بازی برای تیمی که در زمین بهتر ظاهر می‌شود، نیست. ولی به خاطر عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم. بازی خوبی از دو تیم دیدیم. ما ۲۵ شوت به سمت دروازه حریف زدیم. پاس‌های زیادی دادیم اما بازی به ضربات پنالتی رسید. شانس با قطر یار بود. بازهم می‌گویم که ما تیم برتر زمین بودیم و در پنالتی باختیم.»

او ادامه داد: «نیاز هست که روی ضربات آخر خود کار کنیم چون در طول بازی ما فرصت‌های متعددی را از دست دادیم. به طور کلی روی نقاط منفی مان کار می‌کنیم. به هر حال در ماحصل این کار خود توانستیم خود را محک بزنیم. از همه بازیکنانم به خاطر تلاش خود تشکر می‌کنم. تجربه خوبی از این مسابقات کسب کردیم. شایسته کسب عنوان قهرمانی بودیم اما شانس با ما یار نبود.»

کی‌روش در ادامه به داور آرژانتینی مسابقه تیمش مقابل قطر تاخت و اعلام کرد: «در فوتبال خطای بسیاری صورت می‌گیرد ولی چیزی که امروز رخ داد، یک جنگ بود. داور خیلی دنبال دعوا بود. وقتی با او صحبت می‌کردیم، می‌گفت: «خفه شوید»! او می‌خواست کسی درباره اش نظر ندهد و حرفی نزند. من در طول دوران سرمربیگری‌ام چنین چیزی را ندیده بودم.»

سرمربی سابق تیم ملی ایران و کنونی مصر در بخش پایانی صحبت‌هایش به انتقادها از عملکردش از سوی کارشناسان و هواداران مصری اینطور واکنش نشان داد: «همه با انتقادها مواجه هستند. حتی مسیح یا نلسون ماندلا که در انتخابات پیروز نشد. زندگی همین است؛ برای هیچ کس زندگی بدون مشکل جلو نمی‌رود. ممکن است ما از بعضی انتقادها استفاده کنیم؛ چون باعث می‌شود که من بهتر کار کنم. از همه مردم بابت این انتقادها تشکر می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان