مرگ مربی فوتبال پس از گل پیروزی‌

مربی تیمی در لیگ دسته دوی مصر پس از گل تیمش در دقایق پایانی به شکل تراژیکی جان خود را از دست داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مربی تیمی در لیگ دسته دوی مصر پس از گل تیمش در دقایق پایانی به شکل تراژیکی جان خود را از دست داد.

ادهم السلحدار هدایت تیم المجد را در بازی مقابل الزرقا به عهده داشت. بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می شد تا این که محمد سعد در دقیقه 92 گل پیروزی را برای تیم المجد به ثمر رساند. المجد با این پیروزی دقیقه آخری توانست به صدر جدول برسد اما این خوشحالی چندان هم طولانی نبود چرا که السلحدار به علت حمله قلبی در حین خوشحالی گل جانش را از دست داد.

آمبولانس به سرعت وارد زمین شد و این مربی 53 ساله را به بیمارستان رساند ولی او در نهایت در بیمارستان جان باخت. باشگاه های بزرگ مصر نظیر الاهلی و اسماعیلی به بستگان و بازماندگان این مربی تسلیت گفتند.

باشگاه الاهلی در بیانیه ای نوشت:« محمود الخطیب مدیر باشگاه و اعضای هیئت مدیره با اندوه و تاسف بسیار درگذشت ادهم السلحدار بازیکن سابق تیم اسماعیلی را تسلیت  می گویند که پنجشنبه درگذشت. از خداوند درخواست مغفرت را برای وی داریم و دعا می کنیم که او را روانه بهشت برین کند.»

باشگاه اسماعیلی هم در بیانیه ای نوشته است:« هیئت مدیره باشگاه اسماعیلی و مهندس یحیی الکومی، مدیر باشگاه در سوگ درگذشت ادهم السلحدار داغدار هستند، ستاره و مربی سابق تیم که در پی حمله قلبی در حین بازی تیمش المجد در لیگ دسته دو مصر درگذشت. در پی این اتفاق ناگوار، هیئت مدیره سه روز عزا را برای داغداری روح وی اعلام می کند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان