بیماری حمید فرخ نژاد | حمید فرخ نژاد بیوگرافی | حمید فرخ نژاد در گشت ارشاد 3 | حواشی حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد عزادار شد | عکس دردناک و علت فوت

متاسفانه حمید فرخ نژاد بازیگر توانای سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام از مرگ عزیزش خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

حمید فرخ نژاد پستی در فضای مجازی منتشر کرده که توجه مخاطبان را جلب کرده است.حمید فرخ نژاد با بازی درخشانش در فیلم گشت ارشاد محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است.حمید فرخ نژاد اصالتا جنوبیست.حمید فرخ نژاد متولد 28 فروردین 1348 در آبادان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که سال 1369 در 21 سالگی بازیگری را در کنار دستیاری شروع کرد سپس وارد نویسندگی هم شد .خانواده حمید فرخ نژاد در خارج از ایران زندگی می کنند و خود او نیز اقامت آمریکا را دارد.

حمید فرخ نژآد

بیوگرافی حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد متولد 28 فروردین 1348 در آبادان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که سال 1369 در 21 سالگی بازیگری را در کنار دستیاری شروع کرد سپس وارد نویسندگی هم شد.دبیرستان علوم انسانی خواندم تا اینکه بزور توانستم با معدل 10/25 دیپلم بگیرم اما در نهایت بخاطر شرایط خاصی که بود سال 1368 در دانشگاه تهران قبول شدم.دو سال بعد اصغر فرهادی (کارگردان) هم در دانشگاه ما پذیرفته شد و هم دانشگاهی شدیم.

حمید فرخ نژآد

شروع بازیگر و دستیاری حمید فرخ نژاد

فرخ نژاد در دوران دانشجویی تجربه ساخت چند فیلم کوتاه را بدست آورد تا اینکه با خسرو سینایی (کارگردان) توسط دخترش سمیرا در دانشگاه آشنا شد.به این ترتیب سال 1369 در 21 سالی با فیلم «کوچه های عشق» اولین تجربه بازیگری را بدست سپس بعنوان دستیار آقای سنایی کنار ایشان حضور داشت.سال 1372 توسط علی عمرانی برای بازی در «مجموعه پرواز 57» به کارگردانی مهران مدیری دعوت شدم اما در عالم جوانی گفتم باید اول فیلمنامه را بخوانم.همین تصمیم باعث شد دیگر سراغم نگیرم و تجربه این کار موفق را از دست بدهم.

نویسندگی تا شهرت حمید فرخ نژآد

او در ادامه از سال 1376 نویسندگی را با نوشتن فیلمنامه فیلم «کوچه پاییز» شروع کرد و سال 1378 در فیلم «عروس آتش» بعنوان بازیگر بسیار مورد توجه قرار گرفت.فعالیت خود در قاب تلویزیون را هم از سال 1386 با سریال «حلقه سبز» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا سپس سال 87 در سریال «آغوش های خالی» بازی کرد

حمید فرخ نژآد

ازدواج و نحوه آشنایی حمید فرخ نژاد با همسرش

حمید فرخ نژاد در دانشگاه با همسرش خانم فروزان جلیلی فر آشنا و در نهایت با هم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک پسر بنام فرید می باشد.خانم جلیلی فر تحصیل کرده رشته طراحی صحنه می باشد که از کارهای بیادماندنی ایشان طراحی صحنه و دکور سریال دیدنی قهوه تلخ است.

اقامت حمید فرخ نژاد در خارج

من در امریکا برای خود و خانواده اقامت گرفته ام ، در حال حاضر همسر و پسرم در این کشور زندگی می کنند.اقامتی که گرفتم از نوع اقامتی است که به نخبگان و هنرمندان می دهند که این گرین کارت ، شامل اقامت و اجازه کار در آن کشور می شود.هر 6 ماه به محل اقامت همسر و فرزندم می روم تا گرین کارتم باطل نشود.من زیر 10 هزار دلاری که ماهانه برای همسر و فرزندم می فرستم، زاییده ام ! 80 میلیون ایران برایم مهم نیست اگر زمانی خم به ابروی بچه ام بیاد.

حمید فرخ نژاد عزادار شد

حمید فرخ نژاد

صحبتهای جنجالی حمید فرخ نژاد

شاید لقب سرکش بودن برای فرخ‌ نژاد بیشتر مناسب نقش‌ هایی است که انتخاب و بازی کرده است گرچه در زندگی عادی کمی عصبی است و زود از کوره در می‌ رود.مثل زمانی که به اشتباه در سریال «سفر سبز» سال 1381 چند ساعت گریم سنگین را تحمل کرد ولی آن روز برنامه‌ ریزی برای بازی او صورت نگرفته بود.

در کشور ما هر اتفاقی می افتد، می گویند ساکت باشید و سخن به میان نیاورید.40 سال است که در این کشور همه چراغ ها را خاموش کردند؛ می گویند در شرایط حساس کنونی چیزی نگویید، مطبوعات هم ساکت شدند.

این چند سال سه چهار فیلم بهم پیشنهاد شد که هم پر سروصدا بود و هم شرایط مالی چشمگیری داشت ، مثل رسوایی آقای ده نمکی که حتی پیشنهاد شراکت داد.خیلی خیلی بیشتر از این حرف ها که فکر می کنید گیرم می آمد ، ولی نخواستم.

حمید فرخ نژآد

در سال 1398 به دنبال تحریم جشنواره فجر توسط هنرمندان و تهدید یک نماینده مجلس [نصرالله پژمان فر] به ممنوع الکاری هنرمندان معترض ، حمید فرخ نژاد اعلام کرد.در هم صدایی با مردم عزادار و معترض ایران و در جهت حمایت از همکاران خود جشنواره فجر را تحریم می کنم ، باشد که یاد بگیرید با اصحاب هنر با زبان زور و تهدید صحبت ننماید

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان