مینا وحید ازدواج کرد

مینا وحید بازیگری با تئاتر و از دوران دانشجویی آغاز کرد و برای رسیدن به حرفه مورد علاقه اش تلاش کرد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد تئاتر ادامه داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بازیگری مینا وحید

مینا وحید بازیگری با تئاتر و از دوران دانشجویی آغاز کرد و برای رسیدن به حرفه مورد علاقه اش تلاش کرد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد تئاتر ادامه داد.فیلم سنیمایی آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی در سال 86 اولین تجربه بازیگری مینا وحید در سینما بود و بعد از آن با بازی در سریال دختران حوا در تلویزیون شناخته شد اما نقطه عطف کارنامه بازیگری او مربوط به بازی در فیلم دوران عاشقی است.مینا وحید را اغلب مخاطبان با نقش های در سریال ها می شناسند و به همین بهانه مروری بر سه سریال این بازیگر جوان خواهیم داشت.

مینا وحید در فیلم دوران عاشقی

فیلم دوران عاشقی به کارگردانی و تهیه کنندگی علیرضا رئیسیان سال 1393 ساخته شد و مورد استقبال زیادی از سوی مردم قرار گرفت.مینا وحید در این فیلم ایفاگر نقش میترا بود که به تازگی از خارج از کشور به ایران آمده و وارد زندگی مرد متاهلی میشود و ادا میکند که از او باردار است و برای تهدید کردن او به زندگی با همسرش آشنا میشود.مینا وحید در فیلم دوران عاشقی در کنار هنرمندانی چون شهاب حسینی، لیلا حاتمی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی، بیتا فرهی، نسیم ادبی، سوگل قلاتیان و... به ایفای نقش پرداخت.

مینا وحید در سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد سال 97 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و روایتگر ملودرامی عاشقانه در دوران قاجار بود.مینا وحید در سریال بانوی عمارت ایفاگر نقش جواهر سردسته کلفت های عمارت ارسلان میرزا بود با تیپ و ظاهری متفاوت ایفاگر این نقش شد و به خوبی از عهده ایفای آن برآمد.مینا وحید در سریال بانوی عمارت در کنار بازیگرانی چون حسام منظور، مریم مومن، پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، پاوان افسر، مهری آل آقا و... به ایفای نقش پرداخت.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان