لباس مینا وحید غوغا کرد

مینا وحید یکی از بازیگرانی است که به پوشش های جنجالی علاقه مند است و در جشنواره فیلم فجر با لباسی ظاهر شد که تعجب همه را برانگیخت و حاشیه ساز بود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

زندگینامه مینا وحید

مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 17 مردادماه سال 1366 در رشت متولد شد.این هنرمند جوان کشورمان در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد و یک خواهر و یک برادر دارد.پدر مینا وحید مخالف بازیگر شدن او بود و اعتقاد داشت که بازیگری آخر و عاقبت ندارد اما با دیدن فیلم دوران عاشقی تصمیمش عوض شد و به دخترش افتخار کرد.مینا وحید تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر ادامه داد و با تحصیلات آکادمیک وارد دنیای بازیگری شد.

مینا وحید

درگذشت پدر مینا وحید

پدر مینا وحید سالهای به بیماری سرطان مغز استخوان مبتلا بود و بعد از تحمل 12 سال رنج بیماری، اردیبهشت ماه سال 95 درگذشت.درگذشت پدر برای مینا وحید با شوک بزرگ روحی همراه بود و باعث شد تا یک سال و نیم از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

مینا وحید

ازدواج مینا وحید

مینا وحید بازیگر کشورمان تا به این زمان ازدواج نکرده و مجرد است.مینا وحید در دوران جوانی و در حالی که تنها 19 سال داشت وارد یک رابطه عاشقانه شد اما پدرش زود متوجه این موضوع شد و گوشی تلفن همراهش را از او گرفت و با وجود اینکه خانواده آن پسر به خواستگاری مینا وحید هم آمدند اما پدرش مخالف ازدواج زودهنگام بود و ماجرا بی سرانجام ماند.

لباس جنجالی مینا وحید

مینا وحید یکی از بازیگرانی است که به پوشش های جنجالی علاقه مند است و در جشنواره فیلم فجر با لباسی ظاهر شد که تعجب همه را برانگیخت و حاشیه ساز بود.این بانوی هنرمند بعد از اعتراض های متعدد و حواشی ایجاد شده در خصوص لباس جنجالی اش اعلام کرد که هزینه دوخت لباس را به زلزله زده های کرمانشاه داده و به جای دوخت یک لباس، یک پارچه پالتویی را دور خود پیچیده و به جشنواره فجر رفت.به طور کلی میتوان گفت که مینا وحید علاقه زیادی به پوشش های خاص و پرحاشیه دارد.

مینا وحید

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • elena
    0

    بازیگر عالی هستند که من هم دوست دارم روزی حضوری ببینمشون و خودم هم علاقه زیادی به بازیگری دارم و به نظر من فیلمی که خیلی خوب بازی کردند افرا بوده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان