ایلان ماسک به دارندگان Dogecoin در مورد معاملات اهرمی هشدار داد

عضو پرکار جامعه Dogecoin اضافه کرد که فقط معامله گران باتجربه می توانند معاملات مارجین را امتحان کنند، اما همچنان باید از بازیگران بزرگ سازمانی باهوشتر باشند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، با تمجید از رشته توییت طولانی ارسال شده توسط کاربر توییتر Mishaboar، توجه را به برخی از خطرات و مشکلات معاملات اهرمی Dogecoin جلب کرد.

Mishaboar توییت کرد که برخی از دارندگان ارز دیجیتال میم پس از لیکوئید شدن حساب‌های مارجین آنها شروع به درخواست کمک کردند. از این رو، او تاکید کرد که آموزش دادن به مردم در مورد معامله اهرمی بسیار پرخطر مهم است و آن را با افزودن بنزین به آتش مقایسه کرد.او در ادامه نوشت که مبتدیان نباید گول بخورند و فکر کنند که «قمار» بخشی جدایی ناپذیر از ارزهای دیجیتال است.

عضو پرکار جامعه Dogecoin اضافه کرد که فقط معامله گران باتجربه می توانند معاملات مارجین را امتحان کنند، اما همچنان باید از بازیگران بزرگ سازمانی باهوشتر باشند.

علاوه بر این، بازار ارزهای دیجیتال تا حد زیادی کنترل نشده است، به همین دلیل است که مستعد دستکاری است:

نمودار

“برای باری دیگر:مانند بازی کردن رولت روسی در برابر مردی است که اسلحه را ساخته و می داند که گلوله در کدام فشنگ خور قرار دارد.”

Dogecoin در حال تقلا برای به دست آوردن مجدد مومنتوم است

در 26 نوامبر(5آذر)، Dogecoin به 0.1864 دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح آن از 23 جولای (1مرداد) در بحبوحه فروش شدید ارزهای دیجیتال بود.طبق داده‌های کوین گلس، 1.88 میلیون دلار پوزیشن لانگ Dogecoin در 24 ساعت گذشته لیکوئید شده است.

میم کوین اصلی 72 درصد از اوج خود در ماه می(اردیبهشت) کاهش یافته است.

 

کلیدها را نداشته باشید دوجکوین را ندارید

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، ماسک همچنین از پیروان خود خواسته است تا صرافی های متمرکز را ترک کنند تا بتوانند کلیدهای خصوصی خود را کنترل کنند.

 

این پس از دعوای کوتاه مدت این میلیاردر در توییتر با رئیس بایننس، Changpeng Zhao رخ داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان