ارز دیجیتال | رمز ارز | بیت کوین

سونامی قیمت بیت کوین در راه است

کل مارکت کپ بازار کریپتو به بیش از ۲/۵ تریلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، بیت کوین، پادشاه دارایی های رمزارزی نیز به عملکرد تهاجمی خود ادامه می دهد. در نتیجه، معامله گران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو نمی توانند از فکر کردن به آینده بیت کوین دست بکشند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

این موضوع باعث شد تا Mr. Whale، مدیر عامل DigiWhales در یک توییت به آن واکنش نشان دهد:

PlanB می گوید بیت کوین در ۴ روز به ۹۸ هزار دلار می رسد.

پست ایجاد شده توسط Mr. Whale واکنش جامعه توییتر را در مورد توییت PlanB در مورد اینکه بیت کوین طی ۴ روز به قیمت سرسام آور ۹۸ هزار دلار می رسد، برانگیخت. این توییت واکنش‌های متفاوتی را از سوی جامعه کریپتو به همراه داشت، برخی از آن‌ها صعودی بودند در حالی که برخی دیگر می‌گویند ممکن است این اتفاق کمی طول بکشد. اما البته در انتها، این بازار است که همچنان سرنوشت تمامی دارایی های مجازی از جمله بیت کوین را تعیین خواهد کرد.

از سوی دیگر، بیت کوین همچنان ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران در سراسر جهان است. جالب است که نجیب ابوکیله (Nayib Bukele)، رئیس جمهور السالوادور اعلام کرده است که شهر بیت کوین را خواهد ساخت که در آن سرمایه گذاران می توانند مالیات صفر را تجربه کنند. در واقع، این خبر باعث خوشحالی همه طرفداران و سرمایه گذاران بیت کوین در سراسر جهان شد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت صعودی بیش از ۵۵ هزار دلار با نرخ رشد بیش از ۲۰۰ درصد در ۱۲ ماه گذشته معامله می شود. علاوه بر این، بیت کوین دارای ارزش بازار عظیمی بالغ بر۱ تریلیون دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته تقریباً ۴۰ میلیارد دلاری است. این موقعیت بیت کوین در بازار، آن را قادر می سازد تا دارایی رمزارزی شماره یک در بازار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان