شیبا اینو همچنان در سراشیبی قیمت

سقوط ۵۰ درصدی قیمت شیبا اینو در ۳ هفته

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت شیبا اینو در طول سه هفته گذشته و پس از رسیدن به اوج تاریخی خود بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است. برخی از کارشناسان معتقدند روند صعودی به پایان رسیده است، با این حال الگویی در نمای ۱ روزه بازار شیبا اینو دیده می‌شود که نشان از ادامه روند صعودی دارد.

ارز دیجیتال

 قیمت شیبا اینو روز گذشته و در پایین‌ترین سطح تا ۰.۰۰۰۰۴۲۵۱ دلار سقوط کرد و این در حالی بود که پیش از آن قیمت حدود ۵۵ درصد از اوج تاریخی فاصله گرفته بود. در حال حاضر قیمت تا حدودی از سطوح روز گذشته بازیابی شده، اما کم‌بودن حجم معاملات بازار شیبا اینو را در وضعیتی به‌ظاهر نامعلوم قرار داده است؛ این یعنی تعداد کمی از معامله‌گران از بازیابی قیمت حمایت می‌کنند.

برخی از تحلیل‌گران پس از آنکه قیمت از ابتدای اکتبر (مهر) جهشی ۱,۱۰۰ درصدی را تجربه کرد، گفته بودند شکل‌گیری یک اصلاح عمیق در بازار شیبا اینو اجتناب‌ناپذیر است.

برای مثال یکی از تحلیل‌گران بازار ارز دیجیتال که با نام مستعار جان ویک (John Wick)، شخصیت مشهور سینمایی، در توییتر فعالیت می‌کند، گفته است اصلاح مداوم قیمت شیبا اینو نشانه اتمام روند صعودی است و به همین خاطر انتظار دارد در ادامه فشار فروش بیشتر شود.

منبع :دیجیاتو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان