شرکت های عمومی استخراج چقدر بیت کوین دارند؟

بر اساس آخرین ارقام گزارش شده از گزارش های سه ماهه، آمارهای سرمایه گذاران و بیانیه های مطبوعاتی، شرکت های برتر استخراج 23034 کوین یا 0.12 درصد از بیت کوین در گردش را در اختیار دارند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قبل از سال 2021، استخراج کننده ها فاقد استراتژی جدی جمع آوری بیت کوین بودند. اما با تقریباً سه برابر شدن قیمت بیت کوین در طول سال، استخراج کننده ها به شدت شروع به انباشت بیت کوین در ترازنامه خود کرده اند.

بر اساس آخرین ارقام گزارش شده از گزارش های سه ماهه، آمارهای سرمایه گذاران و بیانیه های مطبوعاتی، شرکت های برتر استخراج 23034 کوین یا 0.12 درصد از بیت کوین در گردش را در اختیار دارند.

ارز دیجیتال

جدول زیر دارایی‌های شرکت‌های استخراج را نشان می‌دهد.

hodl 1 - شرکت های عمومی استخراج چقدر بیت کوین دارند؟

در زیر مروری بر سه هلدینگ برتر استخراج آمده است.

ماراتن دارای بیش از 7000 بیت کوین است

ماراتن به طور قابل توجهی بیت کوین بیشتری نسبت به همتایان خود دارد که عمدتاً به دلیل خرید 4813 کوینی است که در ژانویه با قیمت متوسط ​​31168 دلار انجام داد. در ماه اکتبر، ماراتن 418 بیت کوین استخراج کرد که 100 درصد آن به خزانه بیت کوین آن اختصاص یافت و تعداد کل کوینها را به 7453 رساند.

دارایی بیت کوین هات 8 بیش از 5000 بیت کوین است

در اوایل سال، Hut 8 یک «استراتژی HODL» را برای به دست آوردن حداقل 5000 کوین تا سال 2022 اجرا کرد. به طرز قابل تحسینی، ماینر در سه ماهه سوم هدف خود را رد کرد و اکنون 5053 کوین در ترازنامه دارد. موفقیت این ماینر را می‌توان به حفظ 100 درصد از کوینهای استخراج‌شده توسط خود و ناوگان پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA استخراج کننده اتریوم که 1.8 تا 2.0 بیت‌کوین در روز درآمد دارند نسبت داد. این یک انباشت جدی است!

Riot نزدیک به 4000 بیت کوین دارد

در ماه اکتبر،این شرکت 464 بیت کوین استخراج کرد که 99 درصد آن برای خزانه آن هودل شد. Riot اکنون تقریباً 3995 بیت کوین در ترازنامه خود دارد. Riot انتظار دارد با فناوری توسعه و خنک کننده غوطه وری Whinstone خود تولید را حتی بیشتر تقویت کند.

نظرات نهایی

ماینرها به گسترش عملیات خود با سرعت بی سابقه ای ادامه می دهند و متعهد به افزودن بیت کوین به ترازنامه خود هستند. بین ماینرها مسابقه ای وجود دارد که چه کسی می تواند بیشترین کوین را هودل کند و سرمایه گذاران به این موضوع توجه می کنند. ماینرهایی که به سیاست جمع آوری بیت کوین متعهد نیستند از نظر افزایش قیمت سهام عقب می مانند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان