پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

با ورود پنجره های دوجداره به بازار و جایگزینی این پنجره ها با پنجره های قدیمی ، رضایت مردم از پنجره ها افزایش بسیار زیادی داشته است.

این پنجره ها با شرایط و مزایایی که دارند ، تحول بزرگی را در صنعت ساختمان ایجاد کردند.

این روزها انواع پنجره های دوجداره با طرح ها و بازشوهای مختلف در بازار عرضه می شود.

خرید پنجره دوجداره بسیار مسئله با اهمیت و مهمی است.

قیمت پنجره دوجداره نیز برای این افراد در انتخاب پنجره دوجداره بسیار مهم و تاثیرگذار است.

برای مثال قیمت پنجره دوجداره هافمن و قیمت پنجره دوجداره وین تک ، از مهم ترین قیمت های پنجره دوجداره می باشد که افرادی که قصد خرید پنجره دوجداره را دارند ،  این قیمت ها را استعلام می گیرند.

حال بریم نکاتی را در ادامه این مقاله در اختیار شما قرار دهیم ، که شما قبل از خرید پنجره دوجداره باید با استفاده از این نکات ، بهترین خرید پنجره دوجداره را انجام دهید.

چرا خرید درب و پنجره دوجداره ؟

01

پنجره ها امروزه دارای انواع بسیار مختلف می باشند که در بازار به فروش می رسند و مشتریان و خریداران می توانند با توجه به قیمت پنجره دوجداره ، یکی از این پنجره ها را خریداری کنند.

1-عایق بسیار مناسب برای آلودگی صوتی

زمانی که افراد بعد از انجام دادن کارها و وظایف خودشان به خانه خود برمی گردند، به تنها چیزی که نیاز دارند آرامش است.

سکوت تمام چیزی است که این افراد در این لحظات نیازمند هستند، اما شلوغی شهر می تواند آرامش شما را بهم بریزد. اما اگر این افراد بدانند که پنجره های دوجداره عایق بسیار مناسب برای آلودگی صوتی هستند و از این پنجره ها استفاده کنند، دیگر مشکلی از بابت برهم خوردن آرامششان نخواهند داشت.

2- عایق مناسب برای حرارت

بسیاری از افراد بر این باورند که هزینه های سرد کردن یا گرم کردن خانه بسیار زیاد می باشد و از هزینه های اضافی انرژی مصرفی خانه ، بسیار خوشایند نیستند!

پنجره های دوجداره به دلیل پروفیل هایی که در این پنجره ها استفاده می شود ، عایق بندی و قالب بندی بسیار مناسبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی دارند و در کاهش هزینه ها نیز بسیار تاثیرگذار می باشد.

3-عایق مناسب برای گرد و غبار

همواره یکی از مهمترین دغدغه های بانوان در خانه ، گردگیری کردن خانه است و در بیشتر مواقع از این کار احساس خوشایندی ندارند. پنجره های دوجداره تا حدود بسیار زیادی می توانند از ورود گرد و غبار به خانه شما جلوگیری کنند و به نوعی به کمک بانوان خانه بیاید.

حال که متوجه شده اید که چرا باید پنجره های دوجداره را خریداری کرد، باید یک سری نکات را قبل از خرید پنجره های دوجداره در اختیار شما قرار دهیم.

در خرید پنجره های دوجداره باید به چه نکاتی توجه کرد؟

02

امیدواریم با اطلاعاتی که در قبل تر در اختیار شما قرار دادیم، شما متوجه شده باشید که پنجره های دوجداره بهترین گزینه برای استفاده هستند.

قیمت پنجره دوجداره نیز نسبت به عملکرد و مزایایی که دارند ، بسیار مناسب است و شما با توجه به عملکردی که این پنجره ها دارند ، رضایت کاملی را از پنجره های دوجداره خواهید داشت.

قیمت پنجره دوجداره هافمن و قیمت پنجره دوجداره وین تک با توجه به عملکرد و کیفیتی که این پنجره ها دارند، بسیار مناسب است و همواره یکی از پیشنهادها برای خرید پنجره دوجداره با قیمت مناسب، این پنجره ها هستند.

1-پروفیل استفاده شده در پنجره دوجداره

پروفیل استفاده شده در پنجره دوجداره ، فاکتور بسیار مهمی در کیفیت و قیمت پنجره دوجداره است.

معمولا در انواع پنجره های دوجداره ، پروفیل های مختلفی با عملکرد مختلفی به کار رفته اند.

یکی از مهم ترین عامل ها در انتخاب پروفیل برای پنجره های دوجداره، ، ضخامت دیواره ی آن است. استاندارد جهانی و قانونی 3 میلی متر است.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در انتخاب پروفیل برای پنجره دوجداره ، جنس پروفیل است. امروزه استفاده از پروفیل های آهنی و آلومینیومی مورد قبول نیست در عوض استفاده از پروفیل های نسل جدید و بهینه مانند انواع آلومینیوم ترمال بریک ، آلوود و UPVC بسیار مورد قبول است که شرکت ها و برندها بزرگ نیز از این پروفیل ها استفاده می کنند.

البته این پروفیل ها بسیار در قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار می باشد. قیمت پنجره دوجداره هافمن و قیمت پنجره دوجداره وین تک ، با توجه به انتخاب نوع پروفیل ، متغیر است.

2- تقویت کننده گالوانیزه چه نقش و وظیفه ای در پنجره های دوجداره دارد؟

تامین استحکام و مقاومت پنجره دوجداره ، بر عهده ی تقویت کننده گالوانیزه می باشد. گالوانیزه مورد نظر را باید با توجه به ابعاد و سایز محفظه قرارگیری تعیین کرد.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که ضخامت این ورق باید حدود ، یک و نیم میلی متر باشد.

3-نوار درزبندی در پنجره های دوجداره چه اهمیتی دارند؟

بخشی که در کیفیت و عملکرد پنجره های دوجداره بسیار تاثیر گذار هستند ، نوار درزبندی پنجره های دوجداره است.

این نوارها از نوعی لاستیک به نام EPDM تولید و به بازار عرضه می شود.

وظیفه و کارکرد اصلی نوارهای درزبندی ، مقاوم بودن طولانی مدت و مستمر در برابر باز و بسته شدن مکرر پنجره های دوجداره می باشد.

برخی از افراد از این نوارها برای درزبندی استفاده نمی کنند و برای کاهش هزینه ها به دنبال خرید نوارهای بی کیفیت هستند.

جنس های بی کیفیت نوارهای EPDM در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید پوسیده می شوند و از بین می روند.

این نوارها بعد از پوسیدگی دیگر عملکرد و کارایی خود را ندارند و می توان گفت که این نوارها به اشغال تبدیل می شوند.

4-جنس شیشه استفاده شده در پنجره دوجداره

03

یکی از فاکتورها و معیارها برای قیمت پنجره دوجداره و کیفیت آن ها ، استفاده از شیشه های با کیفیت و مقاوم است. می توان گفت که شیشه دوجداره یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره است. برای مثال قیمت پنجره دوجداره هافمن و قیمت پنجره دوجداره وین تک به این دلیل از سایر پنجره های دوجداره ، بیشتر است که از شیشه ها با کیفیت بیشتری استفاده می کنند.

ضخامت شیشه در قیمت گذاری و کیفیت پنجره دوجداره بسیار تاثیرگذار می باشد.

نکته ای که در انتخاب شیشه برای پنجره های دوجداره باید در نظر داشته باشید ، این است که ضخامت شیشه های استفاده شده باید با یکدیگر متفاوت باشد.

دلیل این کار عایق بندی بهتر پنجره در مقابل آلودگی صوتی است. 

این موارد از مهم ترین نکاتی است که شما باید قبل از خرید پنجره های دوجداره همراه با قیمت پنجره دوجداره در نظر داشته باشید.

چگونه بهترین پنجره دوجداره را خریداری کنیم؟

امروزه انتخاب مناسب ترین پنجره دوجداره با توجه به قیمت پنجره دوجداره ، بسیار کار سخت و زمان بری است.

تولید و ساخت پنجره های دوجداره با کیفیت بسیار پیشرفت کرده است و پنجره دوجداره به یکی از مهم ترین صنعت های جهان تبدیل شده است.

بنابراین برای خرید پنجره دوجداره ، شما باید با توجه به اطلاعات و تجربه ای که در اختیار دارید ، مناسب ترین پنجره دوجداره را خریداری کنید.

همانطور که میدانید که تمام اجزا پنجره های دوجداره در کیفیت های پایین موجود می باشند و افراد می توانند با انتخاب این محصولات بی کیفیت ، قیمت پنجره دوجداره خریداری شده را کاهش دهند، اما این افراد بعد از استفاده از این پنجره ها ، از عملکرد این پنجره ها به هیچ عنوان رضایت نخواهند داشت.

بهترین انتخاب برای خریداری پنجره های دوجداره ، خریداری کردن پنجره های دوجداره برندهای مختلف و معتبر است.

برندهای هافمن و وین تک از برندهایی می باشند که همواره به دنبال ساخت و تولید پنجره های دوجداره با کیفیت هستند.

قیمت پنجره دوجداره هافمن و قیمت پنجره دوجداره وین تک ، نسبت به سایر پنجره های دوجداره ، بالاتر است زیرا این پنجره ها دارای اجزای بسیار با کیفیت هستند و از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید این پنجره ها استفاده می شود.

برای سفارش پنجره دوجداره با کیفیت میتوانید به سایت وینکار به آدرس https://winkarupvc.com مراجعه کنید .

امیدواریم که شما مردم عزیز با خواندن این مقاله بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای خرید پنجره دوجداره ، با توجه به نکات گفته شده داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان