سقوط وحشتناک اتریوم

اتریوم به زیر خط روند 50 روزه خود سقوط کرد

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پس از اصلاح گسترده در بازار جهانی ارزهای دیجیتال، اتریوم به زیر خط روندی سقوط کرد که از پایان ماه اکتبر (اوایل آبان) شکل گرفته بود؛ این در حالی است که جریان‌های ورودی سازمانی در هفته گذشته افزایش یافته و دارایی‌های تحت مدیریت آنها رکورد جدیدی معادل 21 میلیارد دلار را ثبت کرده است.خط روند 50 روزه

حرکت افزایشی قیمت اتریوم که در ماه اکتبر (اواسط مهر) آغاز شد، 46 روز به طول انجامید و پس از فشار فروشی به پایان رسید که بازار ارزهای رمزپایه را فراگرفت و با کاهش 4.3 درصدی بیت کوین در 24 ساعت گذشته آغاز شد.

به بیان دقیق تر، این خط روند از روز 23 اکتبر (1 آبان) شکل گرفته و چندین بار در طول این مسیر لمس شده است. آخرین باری که اتر این خط را تاچ کرد روز 10 نوامبر (19 آبان)، درست پس از رسیدن اتریوم به آخرین رکورد قیمت، انجام شد.

حال، اتریوم بلافاصله حرکات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار را دنبال کرده و تقریباً 6 درصد از ارزش خود را از دست داد که آن را به سطوح ابتدای نوامبر (اواسط آبان) بازمی‌گرداند. در این لحظه اتر با قیمتی حدود 4318 دلار معامله می‌شود.

شاید هفته گذشته موفق ترین هفته برای بازار ارزهای رمزپایه نبوده باشد، ولی سازمان ها همچنان با سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری علاقه شدید خود به دو بازار بیت کوین و آلت کوین ها را نشان دادند. سهم اتریوم از این جریان طی هفته قبل 17.3 میلیون دلار بود.

حجم کل دارایی های اتریوم تحت مدیریت سازمان ها در مجموع از 21 میلیارد دلار گذشته است که به نوبه خود برای دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار یک رکورد محسوب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان