اظهارات جنجالی ضد واکسن احمدی نژاد

انتقاد صریح دکتر احمدی‌نژاد از واکسیناسیون اجباری/ آینده بسیار درخشان و روشن است و مسببین وضع موجود در آن آینده جایی ندارند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

دکتر احمدی نژاد گفت: من از آن دسته از افرادی هستم که معتقدند آینده بسیار درخشان و روشن است. علت اصلی چنین باوری، آن است که مسببین وضع موجود در آن آینده جایی ندارند و ان شاءالله خیلی زود این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش دولت بهار، دکتر احمدی نژاد در دیدار با جمعی از مردم استان بوشهر بر ضرورت برخورداری همه آحاد جامعه از حقوق مساوی تاکید کرد و گفت: جهان، جامعه، ثروت طبیعی، حکومت، زندگی و حق تعیین سرنوشت، متعلق به تک تک مردم، فارغ از رنگ، نژاد، مذهب، گرایش و باورهای آنان است و بر اساس این منطق صحیح، هیچ کس نمی تواند بخشی از جامعه را به سبب آنکه حکومت را قبول ندارند، از حقوق طبیعی و بدیهی خود محروم نماید..

وی بر ضرورت مشارکت و تلاش همگانی در ساختن و آبادانی همه جانبه کشور تاکید کرد و گفت: یک کشور، یک شهر یا یک جامعه با مشارکت و حضور همه مردم آنجا ساخته خواهد شد، بنابراین اگر عده ای تصور کنند که با کنار زدن بخشی، اکثریتی یا همه مردم می توانند کشور را با تکیه بر چند باند و گروه بسازند، در خوش بینانه ترین حالت می توان گفت که این ادعا کاملا بی معنا و غیرعقلایی است

خادم ملت ایران با بیان اینکه خدای متعال اسباب برخورداری همه انسانها از انواع نعمت ها را در عالم خلق کرده است گفت: خداوند خواسته است تا همه انسان ها، عزیز، مرفه، قوی، صاحب نظر و شاد باشند و برای این امر نیز زمینی پر از ثروت قرار داده است. عقل و فکر و اراده هم به انسان داده است تا از آن به بهترین شکل ممکن بهره ببرد اما شیطان که خودش را برتر از انسان ها تلقی می کند، نمی خواهد این هدف محقق شود.

 

وی هدف نهایی تک تک انسانها را رسیدن به انسان کامل دانست و گفت: همه انسانها باید در مسیر کمال استعدادهای خود را شکوفا و فعال کنند تا به اوج عزت برسند اما شیطان با ترفندهای گوناگون کاری می کند که اولا انسان از خودش و جایگاهی که خداوند متعال در این عالم برای او قرار داده است، غافل می شود و ثانیا از یاد می برد که دشمنی به نام شیطان دارد.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به ظهور شیطان در لباس انسان گفت: انسان چیزی جز انسانیت، زیبایی، محبت، لطف و برادری نیست. کسی که عزت انسان ها را نمی خواهد و دنبال تحقیر انسان‌ها، تفرقه میان آنها، به جان هم انداختن دیگران و به راه انداختن جنگ و کشتار و خرابی است، حتی اگر در لباس انسان باشد، نماد واقعی و مجسم شیطان است.

وی افزود: شیطان فقر را گسترش می دهد تا موجب تحقیر انسان ها شود و آنها را از تصمیم گیری، مشارکت و تلاش در جهت اصلاح امور خود و جامعه و تعیین سرنوشت بازدارد و به اکثریت جامعه نیز می باوراند که آنها درجه دو هستند و نمی توانند کاری را انجام دهند و یک عده برتر هستند که باید به جای آنها تصمیم بگیرند.

 

خادم ملت ایران به شرایط تلخ و سخت امروز کشور اشاره کرد و گفت: من طرفدار همکاری با همه دنیا و بویژه کشورهای اطراف ایران هستم که بسیاری از آنها حاضرند پول های خود را در کشور ما سرمایه گذاری کنند اما راه به رویشان بسته است. ایران را به جایی رسانده اند که باید به شرکت های اروپایی و آمریکایی التماس کنند یک میلیارد دلار برای ما بیاورند! آنها هم نمی آیند یا منت می گذارند و مسخره و توهین می کنند. این در حالی است که چقدر ایرانیان دلسوز در جهان داریم که پول هم دارند و حاضرند در ساختن کشورشان مشارکت کنند.

وی به نقش مهم و تاریخی ایران در تحولات جهانی اشاره کرد و با تاکید بر توجه ویژه شیطان بر روی ایران گفت: ایران تنها کشوری است که با تکیه بر فرهنگ جهان شمول و تمدن اصیل خویش، بیش از هزار و دویست سال سابقه مدیریت جهانی دارد. شیطان نمی خواهد ایران ساخته شود زیرا می داند که اگر ایران شکل بگیرد و مردمانش خود را پیدا کنند، بلافاصله در کل جهان اثر می گذارند.

دکتر احمدی نژاد به تبعات سنگین ناشی از سلب فرصت فکر، خلاقیت، تلاش و تصمیم گیری از مردم اشاره کرد و با بیان رفتار مقامات کشور با مردم در مواجهه با ویروس کرونا گفت: دو سه ماه اول می گفتند دروغ است و چنین چیزی نیست و قاطعانه می گفتند وارد ایران نشده است! انگار ویروس کرونا تریلی 18 چرخی است که از گمرک می آید و می توانند راحت آن را ببینند! زمانی ورود آن را به ایران پذیرفتند که نیمی از کشور را در بر گرفته بود. بعد هم گفتند چیز مهمی نیست، یک آنفلوآنزای ساده است، مردم نگران نباشید، ما درستش می کنیم! وقتی دیدند صف طولانی دارد به بهشت زهرا می رود و مردم گرفتار شدند، گفتند خیلی خطرناک است.

 

وی افزود: حدود 2 سال است که هر روز یک دستورالعمل داده اند ولی نگفته اند که ماهیت ویروس چیست؟ یا برای مقابله با آن چه باید کرد که قطعا موثر باشد؟ چقدر وایتکس و مواد شوینده در حلق ملت کردند! چند ماه گفتند از خانه بیرون نیایید، بشویید و بسابید، چقدر ریه ها گرفتار شد. به خاطر وحشتی که درست کردند، برخی افراد از ترس کرونا یکسال از خانه بیرون نیامدند! اکنون همه داریم ماسک می زنیم. می گویند مقامات گفته اند اگر ماسک نزنید برخورد می کنیم، لذا مجبوریم بزنیم! تا آنجا که اگر کسی ماسک نزند عده ای فکر می کنند او مسئول انتشار ویروس است!

خادم ملت ایران به روشن نبودن شیوه شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: یک مشت دارو آوردند و چند ماه به خورد مردم دادند و عده زیادی از دنیا رفتند، بعد هم گفتند این داروها اصلا به درد نمی خورد! پس برای چه آوردید!؟ شما برای چه پول می گیرید؟ آنجا نشسته اید که از سلامت مردم نگهبانی کنید. باید دارو ها را کنترل و آزمایش نمایید و با دعوت از متخصصین مشخص کنید که کدام دارو موثر است تا مردم اطمینان کنند و به استفاده از آنها بپردازند.

وی تعطیل کردن تردد شبانه مردم را به عنوان یک راهکار برای مقابله با کرونا مورد سوال قرار داد و گفت: ادعا کردند که اگر شب ها را تعطیل کنیم، کرونا به خانه اش می رود!؟ چقدر تصمیمات ضد و نقیض گرفتند! می گویند جاهای متراکم نروید، بعد ساعت کار را کم می کنند تا تراکم درست شود! حالا هم که واکسن آمده است، اجبار می کنند که حتما باید بزنید! آقا این واکسن و ماهیتش چیست؟ یک نفر توضیح دهد که آثارش چیست؟ اگر بزنیم بعد چه می شود؟ می گویند نخیر باید بزنید! آقا اگر واکسن زدم و یک بلایی سرم آمد، مسئول آن کیست؟ جواب می دهند مسئولش خودت هستی! آقا شما دارید من را اجبار می کنید! مگر قرار نبود ما آزاد باشیم!؟ یکطرفه می گوید باید بزنید.

 

دکتر احمدی نژاد به تبعات بی اعتنایی به مردم و به حساب نیاوردن آنان اشاره کرد و پرسید: برای چه اجبار می کنید؟ مگر کشور قانون ندارد؟ قانون اساسی شما را از اجبار کردن مردم منع کرده است. اگر هم می خواهید الزام کنید، یک قانون جدید لازم است. آیا قانونی در مجلس تصویب شده است که واکسن را اجباری کرده باشد؟ حداقل در همین مجلس ضعیفِ اقلیتیِ کنترل شده و صد تا فیلتر شده ای که تشکیل دادید و درصد اندکی از مردم مشارکت کردند، به تصویب برسانید و بگویید قانون شده است و بعد هم مسئولیت بپذیرید.

وی بر ضرورت آزاد گذاشتن مردم در زدن یا نزدن واکسن تاکید کرد و گفت: تعداد واکسن زده های فوت شده را در آمار نمی آورند که بگویند این ها بخاطر واکسن کرونا فوت کرده اند. چرا؟ اصلا چرا مردم را آزاد نمی گذارید؟ من نمی گویم کسی بزند یا نزند، اختیار هر فردی با خود اوست. این واکسن موافق و مخالف جدی در دنیا دارد. حرف هایی زده می شود که خیلی قابل اعتناست. نه کارخانه اش در ایران است نه متخصصین ما دیده اند، نه می توانند آن را تجزیه و تحلیل کنند و نه می توانند آن را باز کنند و ببینند چه چیزی در آن هست! چرا می گویید باید بزنید و بعد هم مسئولیتش را نمی پذیرید!؟ بسیاری از متخصصین ویروس شناسی درجه یک دنیا، مخالف و بسیاری هم موافق این واکسن هستند، باید اجازه دهید مردم حرف های همه آنها را بشنوند و انتخاب کنند.

خادم ملت ایران علت پیدایش چنین وضعیتی را در به حساب نیاوردن مردم و جایگاه نداشتن آنان در نگاه مدیران کشور دانست و گفت: اگر جایی، مردم عزیز بودند و نظرشان محترم بود، آن کشور دچار مشکل نمی شود و به سرعت پیشرفت می کند چون مردم مال خودشان می دانند و پای آن می ایستند. با سخنرانی کشور درست نمی شود و با ادعا پیشرفتی بوجود نمی آید.

 

وی با اظهار امیدواری نسبت به خوب شدن اوضاع در آینده گفت: من از آن دسته از افرادی هستم که معتقدند آینده بسیار درخشان و روشن است. علت اصلی چنین باوری، آن است که مسببین وضع موجود در آن آینده جایی ندارند و ان شاءالله خیلی زود این اتفاق خواهد افتاد. نشانه هایش پیداست، متوجه نیستند. شما دنیا را ببینید، متوجه می شوید که الان آگاهی روزافزون است. انسان ها بسرعت دارند خودشان را پیدا می کنند.

دکتر احمدی نژاد به حضور هیات ایرانی در نمایشگاه بین المللی اکسپو در امارات اشاره کرد و گفت: اتباع کشورهای مختلف که در اکسپو نسبت به خادم ملت ایران ابراز محبت کردند، هر یک با مدل خودشان زندگی می کنند. ملاک ما انسانیت آنهاست. عصبانیت و ناراحتی برخی افراد در داخل کشور به این دلیل بود که دیدند تلاش آنها برای سرکوب این حرکت در ایران، نه تنها به نتیجه نرسیده بلکه در کل جهان فراگیر شده است! آنها گفتند کنارشان گذاشتیم و با یک انتخاباتی هم که شکل دادیم ، کارشان را تمام کردیم و فراموش شدند، اما یکباره فهمیدند که موضوع از مرزها عبور کرده است.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد که دنیا دارد به سمت تحقق اراده الهی یعنی اتحاد جهانی انسانها و ساختن دنیایی پر از عدالت و احترام و انسانیت، پیش می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • وحید
    0

    ایشان خائن به ملت ایران است نه خادم ملت ایران ، و تمام حرفهایی که زده مزخرف است.

  • ناشناس
    0

    این موجود فقط میخواد مطرح باشه خوش نامی و بدنامیش هم براش مهم نیست.

  • علی
    0

    واقعا آقای احمدی نژاد برای درد شما چاره ای نیست یکی به میخ یکی به نعل می زنید قوام فکری تان از دست رفته خدای بزرگ عاقبت بخیرت کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان