سلاخی بی‌رحمانه زن جوان به دست شوهر

مرد ۴۰ ساله ای که همسرش را با واردآوردن بیش از ۱۲ ضربه چاقو و به طرز فجیعی کشته بود، پس از بازداشت مدعی شد که در عالم توهم دست به چنین جنایتی زده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

ظهر روز جمعه گذشته (چهاردهم آذر) ماموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد مشهد، از وقوع جنایتی هولناک در خیابان شهید چراغچی ۹ مشهد خبر دادند.
قاضی احمدی نژاد که در حال بررسی صحنه خودکشی یک مرد ۶۲ ساله در داخل دامداری بود، بی درنگ عازم محل وقوع جنایت شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی های مقدماتی نشان داد جنایت در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه رخ داده است و جسد خون آلود زن ۳۵ ساله ای زیر چند پتو قرار دارد. همسایگان و اهالی محل که تا پاسی از بامداد صدای جیغ و فریادهای زن جوان را شنیده بودند به مقام قضایی گفتند که زن جوان (مقتول) با همسرش درگیری داشت و تلاش می کرد به هر طریقی منزل را ترک کند اما شوهرش مانع او می شد. حتی ما به قصد میانجی گری سعی کردیم تا آن ها را از این مشاجرات و درگیری بازداریم ولی شوهر آن زن توجهی نمی کرد. حتی زمانی که پلیس گشت با تماس اهالی به محل آمد شوهر آن زن ادعا کرد مشکل خانوادگی است و خودمان اختلافاتمان را حل می کنیم.

ادامه تحقیقات میدانی قاضی احمدی نژاد بیانگر آن بود که همسایگان تا ساعت ۵ بامداد نیز صدای مشاجره و فریادهای زن جوان را شنیده اند اما دیگر سکوت بر خانه این زوج حکم فرما شده است! این در حالی بود که فرزند هشت ساله مقتول آن شب در منزل مادربزرگش مانده و تنها فرزند سه ساله در خانه بود که این جنایت رخ داده است.

با وجود آن که برخی شواهد از حضور برادر شوهر مقتول نیز در صحنه جنایت حکایت داشت، تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی احمدی نژاد برای دستگیری شوهر فراری مقتول آغاز شد.

به همین دلیل گروه ویژه ای از کارآگاهان با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) عملیات ردیابی و رصدهای اطلاعاتی را برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری ادامه دادند تا این که روز گذشته نیروهای انتظامی با تنگ تر کردن حلقه محاصره، موفق به بازداشت متهم به قتل فراری شدند. با انتقال این مرد که مدعی بود به دلیل مصرف زیاد قرص حال طبیعی ندارد، بازجویی های تخصصی از وی با نظارت قاضی ویژه قتل عمد در پلیس آگاهی آغاز شد. این متهم که حدود ۴۰ سال دارد به صراحت قتل همسرش را پذیرفت و مدعی شد آن شب شیشه مصرف کرده بودم و در حالت توهم قرار داشتم که همسرم را به خاطر اختلافات قبلی و با ضربات چاقو به قتل رساندم!  تحقیقات بیشتر برای کشف زوایای پنهان و علت و انگیزه این جنایت وحشتناک همچنان ادامه دارد.

در ادامه حادثه مشابه دیگری نیز اتفاق افتاده است که در ادامه آن را بیان می‌کنیم:

زن تهرانی توسط شوهر سابقش سلاخی شد

مرد سالخورده که سه سال قبل همسر سابقش را به قتل رسانده و متواری شده بود بازداشت شد. وی پس از انتقال به زندان تلاش کرد به زندگی خودش پایان دهد، اما با کمک مأموران از مرگ فاصله گرفت.

او در آخرین بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت که عذاب وجدان رهایش نمی‌کرده برای همین تصمیم به خودکشی گرفته بود. وی توضیح داد که جسد را مثله کرده و در نقاط مختلف شهر رها کرده است. اوایل دی‌سال ۹۷ زن میانسالی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی خواهر ۴۵ ساله‌اش خبر داد.

وی در توضیح ماجرا گفت: چند سال قبل خواهر کوچکم شیما با مردی به نام بهنام که همسرش فوت کرده‌بود ازدواج کرد. مدتی آن‌ها با هم زندگی کردند از آنجایی که اختلاف سنی زیادی با هم داشتند و خواهرم خیلی کوچک‌تر از شوهرش بود کم کم با هم مشکل پیدا کردند و سرانجام خواهرم از او جدا شد. پس از این شیما همراه من زندگی می‌کرد تا اینکه روز قبل برای ملاقات با شوهر سابقش از خانه بیرون رفت و دیگر به خانه برنگشت. الان احتمال می‌دهم برای او اتفاق بد رخ داده باشد و درخواست کمک دارم.

با شکایت زن میانسال پرونده به دستور بازپرس جنایی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره‌یازدهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت. بررسی‌های پلیس نشان داد شیما آخرین بار با شوهر سابقش دیده شده‌است. بنابراین تیم جنایی در نخستین گام بهنام ۷۰ ساله را به اداره پلیس احضار و از وی تحقیق کردند.

وی در ادعایی گفت: چند سال قبل همسرم فوت کرد و من و بچه‌هایم را تنها گذاشت. وقتی بچه‌هایم بزرگ شدند و ازدواج کردند من تنهاتر شدم و به فکر ازدواج افتادم تا اینکه با شیما و خواهرش آشنا شدم و بعد با شیما ازدواج کردم.

زندگی خوبی داشتیم، اما کم کم به خاطر اختلاف سن که از من ۳۰ سال کوچک‌تر بود با هم به مشکل برخوردیم. خیلی تلاش کردم با او کنار بیایم، اما فایده‌ای نداشت و در نهایت از من جدا شد. از آنجایی که شیما را خیلی دوست داشتم همیشه تلفنی با او در تماس بودم و می‌خواستم به زندگی برگردد به همین خاطر روزحادثه با او قرار ملاقات گذاشتم و با هم حرف زدیم، اما دوباره به توافق نرسیدیم و از هم خداحافظی کردیم و دیگر از او خبری ندارم.

فرار مشکوک

با انکار مرد سالخورده تحقیقات مأموران ادامه پیدا کرد، اما هیچ ردی از زن گمشده پیدا نکردند تا اینکه متوجه شدند، بهنام پس از گذشت چند روز از بازجویی محل زندگی‌اش را تغییر داده و به مکان نامعلومی گریخته است.

بدین ترتیب مأموران به بهنام مشکوک شدند و وی را به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار دادند. از سوی دیگر مأموران در بازرسی از خانه بهنام متوجه لکه‌های خونی روی در و دیوار شدند که حکایت از آن داشت جنایتی در آنجا رخ داده‌است. مأموران تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه پس از گذشت سه‌سال از حادثه موفق شدند متهم را بازداشت کنند.

اعتراف به سلاخی بی‌رحمانه زن جوان پس از خودکشی

متهم پس از دستگیری جرم خود را دوباره انکار کرد و همان ادعای قبلی خود را تکرار کرد. متهم در حالی که مدعی بود از سرنوشت همسر سابقش بی‌خبر است با توجه به دلایل و شواهد مجرم شناخته شد و راهی زندان شد. چند روز قبل به مأموران پلیس خبر رسید متهم در زندان اقدام به خودکشی ناموفق کرده و روانه بیمارستان شده‌است.

متهم پس از بهبودی نسبی با اعتراف به قتل همسر سابقش گفت: وقتی طلاق گرفت خیلی تلاش کردم به زندگی بر گردانمش، اما تلاشم بی‌فایده بود تا اینکه روز حادثه با هم درگیر شدیم و خفه‌اش کردم. بعد جسد او را مثله کردم و در مناطق تهران رها کردم. من خیلی تلاش کردم مأموران را فریب دهم به همین خاطر قتل را انکار کردم، اما در زندان عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد تا اینکه تصمیم گرفتم به زندگی‌ام پایان دهم، اما وقتی نجات پیدا کردم به قتل اعتراف کردم.

متهم در ادامه به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

منبع: خراسان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان