انتقام کثیف این مرد شیطان صفت از همسرش

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی مردی که پس از جدایی از همسر خود به‌ قصد ایجاد مزاحمت، اطلاعات شخصی او را در شبکه اجتماعی واتس‌آپ منتشر کرده بود، خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سرهنگ علی عباسی کسانی، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا و با ارائه شکوائیه‌ای متضمن به دستور قضائی و با موضوع انتشار اطلاعات خصوصی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با اقدامات تخصصی و فنی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس و پس از استخراج مستندات مربوطه، متهم شناسایی گردید و با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی وی به پلیس فتا احضار شد.

انتقام همسر سابق پس از چهل سال زندگی مشترک

این مقام انتظامی افزود: متهم که همسر سابق شاکی بود، در تحقیقات انجام‌شده با پذیرش اتهام خود گفت به علت مشکلات خانوادگی که با همسرش داشته پس از چهل سال زندگی مشترک از هم جداشده است و  به دلیل مشکلاتی که قبلاً با شاکیه داشته اقدام به انتشار اطلاعات خصوصی وی در فضای مجازی کرده است.

سرهنگ کسانی بیان داشت: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام‌جویی نیست، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر و اطلاعات شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه دارد، هم چنین سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

همچنین در صورت نیاز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری با همکاران ما در میان بگذارند.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان