پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به تن داشتن لباس های تمیز و آراسته، برای تمام افراد یک مزیت محسوب شده و باعث می شود تا در نظر دیگران تصویر خوبی از آن فرد ثبت شود. شاید بتوان لباس های حساس مثل کت و شلوار را به خشکشویی ها سپرد تا این آراستگی حفظ شود اما وقتی صحبت از شستشوی روزانه لباس ها باشد دیگر چنین کاری به لحاظ هزینه و زمان توجیهی ندارد. به همین خاطر است که در هر خانه ای یک ماشین لباسشویی از برندهای ال جی، سامسونگ، دوو، اسنوا، پاکشوما یا دیگر برندها پیدا می شود تا تمیزی لباس های اعضای خانه به این دستگاه سپرده شود. در این مقاله قصد داریم شما را با برترین تولیدکنندگان این دستگاه پرکاربرد آشنا کنیم پس همراه زنبیل باشید.

ال جى

سراغ هر کدام از وسایل بزرگ آشپزخانه که برویم حتما نام برند کره ای ال جی را مشاهده می کنیم. ال جی یکی از پیشگامان تولید ماشین لباسشویی است که همواره امکانات تازه ای را به دستگاه های شستشوی لباس خود اضافه می کند. امکاناتی مثل اینترنت اشیا و دریافت برنامه شستشو از طریق شبکه وای فای یا NFC ، اضافه کردن لباس حین شستشو (Add Item) مخصوص افراد فراموشکار، شستشو با بخار و سیستم عیب یابی هوشمند از امکانات قابل توجه ماشین های لباسشویی ال جی هستند. ماشین لباسشویی ال جی در دو مدل درب از جلو و درب از بالا تولید می شود که ظرفیت مدل های درب از جلو از 6 تا 12 کیلوگرم بوده و ظرفیت مدل های درب از بالای آن به 13 کیلوگرم می رسد.

02

سری جدید ماشین های لباسشویی TWINWash ال جی دارای امکان شستشوی جداگانه می باشند یعنی در ماشین لباسشویی اصلی می توانید لباس های معمولی با حجم بالا را بشویید، در حالیکه Mini Wash در حال شستشوی لباس های ظریف مشابه لباس نوزاد و حوله و ... به صورت همزمان است  به دلیل طراحی ارگونومیک مدل TWINWash استفاده ازآن بسیار ساده تر شده است، به گونه ای که هنگام کار با ماشین لباسشویی اصلی دیگر نیازی به خم شدن بیش از حد نبوده و فشاری به کمر و زانوها وارد نمی‌شود.

سامسونگ

شرکت کره ای سامسونگ در کنار سایر لوازم خانگی و حضور قدرتمندی که در این حوزه دارد، در زمینه ماشین لباسشویی نیز جزء بهترین های دنیا محسوب می شود. از نظر امکانات، ماشین های لباسشویی سامسونگ هم به جرگه لوازم خانگی هوشمند این برند پیوسته اند و اینترنت اشیا به آنها وارد شده است. امکان اضافه کردن لباس موقع شستشو AddWash و سیستم عیب یابی هوشمند قابلیت های دیگر ماشین های لباسشویی سامسونگ می باشد. سامسونگ مدل های درب از جلو ماشین های لباسشویی خود را در ظرفیت مرسوم 6 تا 12 کیلوگرم و مدل های درب از بالا را تا ظرفیت 13 کیلوگرم تولید می کند.

03

پاکشوما

یکی از برندهای ایرانی قدرتمند در زمینه ماشین لباسشویی، پاکشوما است که به جز لباسشویی به تولید ماشین ظرفشویی، یخچال فریز، کولر گازی و جاروبرقی نیز می پردازد. پاکشوما، با برندهای بین المللی نیز همکاری می کند و در حال حاضر مونتاژ برند ایتالیایی زیرووات، توسط این شرکت در داخل کشور انجام می شود. با تکیه بر تجارب داخلی و خارجی در طول فعالیت 45 ساله این شرکت، پاکشوما دست به تولید انواع ماشین لباسشویی درب از جلو، لباسشویی درب از بالا و لباسشویی دوقلو زده است و باید اشاره کنیم که از نظر تولید لباسشویی دوقلو، پاکشوما در ایران حرف اول را می زند. امکانات مرسوم مثل سیستم عیب یابی هوشمند، شستشو با بخار و افزودن لباس در زمان شستشو در بیشتر مدل های ماشین لباسشویی پاکشوما وجود دارد و قابلیت افزودن برنامه شستشو با فناوری ارتباطی NFC در برخی مدل های خاص آن دیده می شود. ظرفیت مدل های متنوع ماشین های لباسشویی درب از بالای پاکشوما بین 6 تا 15.5 کیلوگرم، ماشین های لباسشویی درب از جلو از 6 تا 10 کیلوگرم و ماشین های لباسشویی دوقلو از 6 تا 15 کیلوگرم متغیر می باشد.

دوو

برند کره ای دوو که به همت گروه صنعتی انتخاب در ایران مونتاژ می شود یکی دیگر از بزرگان عرضه ماشین لباسشویی در بازار کشور است. امکانات ماشین لباسشویی دوو شامل سیستم عیب یابی هوشمند و شستشو با بخار می شود و در مدل های محدودی قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو وجود دارد. ماشین های لباسشویی دوو فقط در مدل درب از جلو تولید می شوند که ظرفیت آنها بین 7 تا 9 کیلوگرم متغیر می باشد.

 

اسنوا

گروه صنعتی انتخاب در کنار تولید و مونتاژ برند دوو در ایران، برند اختصاصی خود با نام اسنوا را نیز داخل کشورمان با تکیه بر دانش بومی سازی شده توسط متخصصان داخلی تولید و عرضه می کند. اسنوا مانند دوو امکاناتی مثل سیستم عیب یابی هوشمند و شستشو با بخار را در اکثر مدل ها دارد و در برخی مدل های خاص اسنوا امکان اضافه کردن لباس حین شستشو را در ماشین های لباسشویی خود گنجانده است. اسنوا تنها ماشین های لباسشویی درب از جلو تولید می کند که ظرفیت آنها از 5 تا 8 کیلوگرم تغییر می کند.

04

بهترین ماشین های لباسشویی را چگونه تهیه کنیم؟

بعد از این که برندهای برتر ماشین لباسشویی را شناختیم با توجه به تعداد اعضای خانواده و مقدار لباسی کثیفی که روزانه برای شستشو روی هم تلنبار می شود و با توجه به بودجه ای که داریم، باید مدل ماشین لباسشویی  مناسب خود را از برندهای معتبر سامسونگ، ال جی، پاکشوما، اسنوا یا سایر برندها انتخاب کنیم. برای یک انتخاب و تصمیم درست قبل از هر چیز باید از اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می کنیم، اطمینان حاصل کنیم. در وهله بعدی قیمت مناسب فروش محصولات و در کنار این موارد تنوع مدل ها و برندها  و امکان مقایسه آنها آزادی عمل بیشتری به ما می دهد.

فروشگاه اینترنتی زنبیل نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت را دارا می باشد که بالاترین نماد اعتمادی است که به فروشگاه های اینترنتی داده می شود و قریب به 10 سال سابقه خدمت رسانی به مشتریان و فروش محصولات به صورت تخصصی در حوزه لوازم خانگی از انواع ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال فریزر،اجاق گاز و سایر لوازم خانگی و محصولات دسته بندی های لوازم ورزشی، آلات موسیقی، سیسمونی نوزاد، مبلمان اداری، وسایل دیجیتال و بسیاری کالاهای دیگر را داراست که همگی شامل برندهای برتر داخلی و خارجی هستند و در کنار این تضمین قیمت 10 روزه بعد از خرید این فروشگاه اطمینان بخش خریدی به صرفه از زنبیل می باشد.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های لباسشویی پاکشوما با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت لباسشویی سامسونگ

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت ماشین لباسشویی ال جی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان