پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اگر گیمر بازی‌های موبایلی باشید و یا حتی کمی بازی‌های موبایلی را انجام داده باشید، حتما اسم بازی پابجی موبایل PUBG Mobile را شنیده‌اید. به جرات می‌توان گفت یکی از برترین بازی‌های موبایلی که اکنون در دنیا وجود دارد، این بازی است. به همین دلیل نیز طرفداران زیادی نیز در سرتاسر دنیا پیدا کرده است که روزانه ساعت‌ها وقت خود را پای این بازی می گذارند. 

بنابراین افراد سعی می‌کنند با وقت گذاشتن و بازی کردن هرچه بیشتر، کاراکتر خود را ارتقا دهند و پیشرفت زیادتری در بازی داشته باشند. اما همه ما می‌دانیم، روش‌های رایگانی که در بازی برای پیشرفت و ارتقا کاراکتر بازی وجود دارد، بسیار وقت گیر و طاقت فرسا خواهد بود و کاربران برای پیشرفت هرچه سریع تر در بازی، اقدام به خرید یوسی پابجی می کنند.

روش های متنوعی برای تهیه یوسی در بازی پابجی موبایل وجود دارد. این روش‌ها هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در دسترس هستند. در ادامه می‌خواهیم به بررسی انواع این روش‌ها بپردازیم تا شما بتوانید بهترین روش را برای تهیه یوسی بکار گیرید.

روش های رایگان بدست آوردن یوسی پابجی

در ابتدا می خواهیم به بررسی روش‌های رایگان به دست آوردن و تهیه یوسی پابجی بپردازیم. توجه داشته باشید بسیاری از نرم افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف به شما وعده یوسی رایگان می‌دهند و اطلاعات اکانت شما را از شما دریافت می‌کنند و پس از دریافت اطلاعات، اکانت بازی را از دسترس شما خارج می‌کنند و عملا تمامی زحمات، انرژی و پولی که برای بازی گذاشته‌اید از بین می‌رود. بنابراین ما روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که برای اکانت بازی شما خطری نداشته باشد و شما نگران از دست رفتن اکانت خود نباشید.

01

1. اولین روشی که تقریبا بین تمام افرادی که یوسی را به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند، متداول است؛ دنبال کردن تمامی شبکه‌های اجتماعی و یوتیوب مربوط به بازی پابجی موبایل است. در این شبکه‌های اجتماعی، رویدادها و چالش‌هایی قرار داده می‌شود که با انجام آن‌ها، یوسی رایگان دریافت می کنید.

برای برنده شدن در این چالش ها، باید از تمامی مهارت‌ها و تکنیک‌هایی که در بازی بلد هستید استفاده کنید تا بتوانید رویدادها را پشت سر گذاشته و یوسی به دست آورید.

2. روش دیگری که می توانید با آن یوسی رایگان به دست آورید این است که در گوگل عبارت pubskins را سرچ کنید و پس از ورود به سایت مورد نظر، ایمیلی که با آن اکانتی که بازی را ایجاد کرده‌اید وارد کنید. پس از چند دقیقه خواهید دید 100 یوسی رایگان در اکانت بازی شما شارژ خواهد شد.

نگران هک بازی خود نباشید چرا که این کار تست شده و بدون هیچ نگرانی می‌توانید این کار را انجام دهید.

پس از اینکه ایمیل خود را در سایت وارد کردید، از طریق سایت یک لینک به شما داده خواهد شد که با دادن آن به گیمرهای دیگر می‌توانید یوسی رایگان به دست آورید. با ورود و ثبت نام هر شخص در سایت، 50 یوسی به شما هدیه داده خواهد شد.

02

3. روش دیگر نصب بازی Bonus Challenge است که پس از نصب بازی یک UC Packages در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با انجام بازی و چالش‌های بیشتر به راحتی می‌توانید یوسی رایگان به دست آورید. شاید کمی برایتان غیر قابل باور باشد اما با این روش تا 1800 یوسی می‌توانید به دست آورید.

4. یکی دیگر از روش های به دست آوردن یوسی رایگان، پاسخگویی به Surwey است. برای استفاده از این روش ابتدا باید برنامه google opinion rewards را بر روی گوشی خود نصب کنید. شاید در ابتدا جایزه‌ای دریافت نکنید اما ناامید نشوید و ادامه دهید. پس از مدتی جایزه گوگل پلی به شما داده می‌شود.

وقتی به اندازه کافی اعتبار از این روش به دست آوردید، وارد بازی پابجی شوید و در قسمت UC purchase که همان محل خرید یوسی است، روش پرداخت را روی گزینه google play balance قرار دهید و تمامی اعتبار گوگل پلی خود را به یوسی تبدیل کنید.

5. آخرین روش برای به دست آوردن یوسی رایگان که جذاب ترین آن نیز است، انجام چالش ها و مسابقات درون برنامه ای خود بازی PUBG Mobile است. شرط ورود به چالش‌ها، داشتن یک حداقل یوسی است و پس از ورود به چالش‌ها و بکارگیری تمامی تکنیک‌ها و روش های حرفه‌ای، برنده این مسابقات شوید و یوسی رایگان به دست آورید.

03

روش پولی به دست آوردن یوسی در بازی پابجی موبایل

برای خرید یوسی در بازی پابجی، اگر در خارج از ایران هستید، هیچ گونه محدودیتی ندارید و با استفاده از یک مستر کارت و ویزا کارت و دیگر روش‌های پرداخت بین المللی می‌توانید یوسی خود را خریداری کنید. برای خرید کافی است وارد سایت pubgmobile.com/pay شوید و پس از وارد کردن ID بازی خود، یوسی خود را خریداری کنید.

برای خرید یوسی در ایران، شما نمی‌توانید به این راحتی یوسی خود را خریداری کنید چراکه به دلیل تحریم، نمی توانیم از روش‌های پرداخت بین المللی استفاده کنیم و باید روش‌های جایگزینی را مورد استفاده قرار دهیم.

لطفاً بخوانید: از چه روش هایی می توانیم تنها ۶۰ یوسی را در بازی پابجی موبایل تهیه کنیم؟

خرید یوسی در ایران به چه صورت امکان پذیر است؟

1. یکی از این روش ها خرید گیف کارت است که پس از خرید این گیفت کارت ها، با داشتنID  و اطلاعات بازی می توانید حساب یوسی خود را شارژ کنید.

2. روش دیگری که مورد استفاده واقع می شود، خرید گیفت کارت گوگل پلی است. برای این روش شما به یک سایت واسطه به ریال پول پرداخت می‌کنید و این سایت اکانت بازی شما را شارژ می‌کند. برای این کار باید سایت مورد نظر از اعتبار کافی برخوردار باشد تا امنیت و اطلاعات اکانت شما به خطر نیفتد.

روش های دیگری نیز برای خرید یوسی در ایران وجود دارد که بهترین روش‌ها همین دو روش بالا هستند.

اگر شما نیز تجربه‌ای در خرید و به دست آوردن یوسی رایگان دارید، خوشحال خواهیم شد آن را با ما در میان بگذارید تا با انتشار آن، به دیگر بازیکنان بازی جذاب پابجی موبایل، کمک کنیم تا یوسی بیشتری برای بازی به دست آورند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان