نوید محمدزاده | همسر نوید محمدزاده

نوید محمد زاده قبل از ترک اعتیاد + عکس

تصاویری از نوید محمدزاده در پشت صحنه فیلم پرفروش «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی را مشاهده می‌کنید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نوید محمدزاده بازیگر و هنرمند ایرانی است . نوید محمدزاده همسر فرشته حسینی است . نوید محمد زاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد . نوید محمدزاده با نقش ‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) موجب تحسین بسیاری از منتقدان شد. در ادامه عکس نوید محمدزاده را می بینید.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

این اولین کار حرفه‌ای نوید محمدزاده بود که در آن نقش یک معتاد را بازی می‌کرد. پرواضح است که نوید محمدزاده هرگز درگیر اعتیاد نبوده و صرفاً در این فیلم در نقش معتاد، ظاهر شده است.

زندگینامه نوید محمدزاده

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین ماه 1365 در ایلام می باشد و 33 سال سن دارد و اصالتا اهل ایلام و کُرد است.

وی از سال 87 وارد حرفه ی بازیگری شد و در فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح اله حجازی به ایفای نقش پرداخته بود . پس از آن با حضور در فیلم عصبانی نیستم توانست به خوبی بدرخشد و نظر منتقدین را جلب نماید و بسیاری از ان ها وی را لایق دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد از جشنواره فجر 32 می دانستند که با فشارهای گروهی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از جشنواره حذف شد و سیمرغ به او نرسید.

وی در سال 94 برای بازی در فیلم ابد و یک روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد . پس از آن نیز جایزه بهترین بازیگر جشنواره ی بین المللی براتیسلاو 2015 را برای بازی در فیلم ناهید دریافت نمود.

وی همچنین در هجدهمین جشن خانه سینما در سال 95 بار دیگر برای بازی در فیلم ابد و یک روز تندیس بهترین بازیگر مکمل مرد را گرفت.

ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

جوایز نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. نوید در برنامه اینترنتی ۳۵ اعلام کرد که این اتفاق تلخ‌ترین اتفاق در زندگی هنریش بوده‌است.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در شانزدهمین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید. وی برای بازی در فیلم ناهید جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین‌المللی براتیسلاوا ۲۰۱۵ را دریافت کرده‌است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء از آن خود نمود. نوید محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود دانست (اشاره به سیمرغ اهدا نشده فیلم عصبانی نیستم).

وی همچنین از رسانه‌هایی که لیستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران داده بودند، گلایه کرد. با احتساب سیمرغ فیلم عصبانی نیستم، وی یکی از پرافتخارترین بازیگران سینمای ایران محسوب می‌شود.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز شد.

او در بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران، دیپلم افتخار و تندیس زرین «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» را دریافت کرد.

فیلم های سینمایی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

متری شش و نیم – سعید روستایی 1397

سرخ پوست – نیما جاویدی  – 1397

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده – هومن سیدی 1396

خفگی فریدون جیرانی 1395

بدون تاریخ بدون امضا جلیلوند ۱۳۹۵

ابد و یک روز سعید روستایی ۱۳۹۴

خشم و هیاهو هومن سیدی ۱۳۹۴

لانتوری رضا درمیشیان ۱۳۹۴

ناهید آیدا پناهنده ۱۳۹۳

سیزده هومن سیدی ۱۳۹۲

عصبانی نیستم رضا درمیشیان ۱۳۹۲

لرزانندهٔ چربی محمد شیروانی ۱۳۹۱

در میان ابرها روح‌الله حجازی ۱۳۸۷

تئاترها :

نوید محمدزاده

پسران آفتاب ۱۳۸۷

ماه در مرداب ۱۳۸۸

فاصلهٔ تاریک ستاره‌ها ۱۳۸۹

دهانی پر از پرنده ۱۳۸۹

نورگیر ۱۳۹۰

زمستان ۶۶ ۱۳۹۰

ورود آقایان ممنوع ۱۳۹۰

ایستاده‌ها سر سوراخ سوپ خوری ۱۳۹۱

پچ پچ‌های پشت خط نبرد ۱۳۹۱

ویران ۱۳۹۱

مرد بالشی ۱۳۹۲

یک دقیقه سکوت ۱۳۹۲

هم طناب ۱۳۹۲

روایت ناتمام یک فصل معلق ۱۳۹۲

شکلک ۱۳۹۳

دل سگ ۱۳۹۳

آخرین نامه ۱۳۹۳

بالاخره این زندگی مال کیه؟ ۱۳۹۳

کامنت ۱۳۹۴

ستوان اینیشمور ۱۳۹۴

شب آوازهایش را می‌خواند ۱۳۹۴

خدای کشتار ۱۳۹۵

دکلره ۱۳۹۵

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان