فرشته حسینی

ابراز علاقه شدید نوید محمدزاده به فرشته حسینی

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده بازیگر مشهور بازیگر مرد مشهور ایرانی با انتشار تصاویری از سفر خود به افغانستان خبر داد. فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده که بازیگر زن ایرانی افغانستانی است بعد از حاشیه های فراوان بالاخره به افغانستان رفت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فرشته حسینی از بازیگران جوان کشورمان است. فرشته حسینی اصالتی افغانستانی دارد. فرشته حسینی در سریال قورباغه در کنار نوید محمدزاده ایفای نقش کرد. فرشته حسینی چندی پیش خبر ازدواجش با نوید محمدزاده را منتشر کرد. در ادامه عکس ابراز علاقه شدید نوید محمدزاده به فرشته حسینی را می‌بینید.

فرشته حسینی

نوید محمدزاده در ادامه این عکس برای فرشته حسینی نوشت: عشق من

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده بازیگر مشهور بازیگر مرد مشهور ایرانی با انتشار تصاویری از سفر خود به افغانستان خبر داد. فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده که بازیگر زن ایرانی افغانستانی است بعد از حاشیه های فراوان بالاخره به افغانستان رفت. بعد از انتقادها و حاشیه های فراوان فرشته حسینی و اظهار نظرهای او درباره افغانستان بالاخره او راهی افغانستان شد.

فرشته حسینی

او با انتشار تصویری از خود در هواپیما و نشان دادن پاسپورتش نوشت :

هر اتفاقی که برای آدم میفته شروع یادگیریه،شروع به خود رسیدن برای از خود گذشتن.

ممنونم برای اینکه همیشه کنارمی

تو به من قدرت میدی

تو عجیبی

فرشته حسینی

واکنش نوید محمدزاده به سفر فرشته حسینی به افغانستان :

حاشیه های درخواست فرشته حسینی از دولت ایران برای کمک به افغانستان : می دونم که ایران خودش هم الان توی وضعیت خوبی نیست، همه رو میدونم، مام لطفا این کارو نکنید، لطفا اجازه ندین دخترای بیشتری رو تیکه پاره کنند، لطفا اجازه ندین که این مردم، این کودکان، این مادر و پدرها سر بریده شوند، لطفا این کار را نکنید. فرشته حسینی از این جهت نسبت به تحولات افغانستان بسیار ناراحت است که طالبان رفتار بسیار خشنی با زنان و دختران دارد.

فرشته حسینی

فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغانستانی زادهٔ-ایران است.

زندگی‌نامه فرشته حسینی

فرشته حسینی

وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.
فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.
او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.
زندگی شخصی
فرشته حسینی
در اردیبهشت ۱۴۰۰، نوید محمدزاده، هم‌بازی حسینی در قورباغه با انتشار پستی از تولدش در اینستاگرام رابطهٔ خود را اعلام کردند. این دو در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند.

فیلم‌شناسی فرشته حسینی

فرشته حسینی

سینما
سال عنوان نقش توضیحات منا.
۱۳۹۵ رفتن فرشته
۱۳۹۷ یلدا انار
۱۳۹۷ شکستن همزمان بیست استخوان هنگامه
۱۳۹۷ سونامی ترگل
۱۳۹۸ هفت و نیم فرشته
۱۴۰۰ دسته دختران در دست ساخت 
سریال
فرشته حسینی
سال عنوان نقش توضیحات منا.
۱۳۹۹–۱۳۹۸ قورباغه لیلا 

تئاترهای فرشته حسینی

فرشته حسینی

خشونت علیه زنان
سینماهای من
شازده کوچولو
ماهی سیاه کوچولو
من موجودی احساساتی هستم
یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش
من یک سالوادورم
فرشته حسینی
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان