قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو

قیمت خودرو‌ امروز ( 12 آبان ماه)

قیمت امروز خودرو (12 آبان ماه)در بازار آزاد اعلام شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت خودرو امروز با افزایش همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش بیشتری داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.

قیمت محصولات ایران خودرو

دنا تیپ یک نیز که ۳۳۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده، افزایش چهار میلیون تومانی را تجربه می‌کند. همچنین پژو ۴۰۵، ۲۰۶ تیپ دو، تیبا هاچ بک و ساینا درمقایسه به معاملات روز سه‌شنبه یک میلیون تومان قیمت بیشتری دارند. سیتروئن C۳ بین محصولات مونتاژی بازار بیشترین با افزایش ۲۰ میلیون تومانی بیشترین رشد قیمت را داشت و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورد.

تندر ۹۰ بعد از پژو پارس بیشترین افزایش قیمت را بین محصولات ایران خودرو داشته است. نسبت به دیروز پنج میلیون تومان گران شده و حالا ۳۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. پژو ۲۰۰۸ نیز با رقم ۹۶۰ میلیون تومان روانه بازار شده و درمقایسه با خرید و فروش‌های  روز سه‌شنبه ۱۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت امروز خودرو

قیمت محصولات سایپا

پراید هاچ بک تنها مدل داخلی سایپا است که امروز ارزان شده است. این مدل با افت یک میلیون تومانی فروخته می‌شود و ۱۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین ساینا ۱۶۴ میلیون تومان، تیبا معمولی ۱۵۱ میلیون تومان و کوئیک دنده‌ای ۱۷۴ میلیون تومان در بازار امروز قیمت دارند.

قیمت امروز خودرو

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان