تفاوت واکسن سینوفارم دانش‌آموزان با بزرگسالان

محمدحسن قوسیان مقدم گفت: واردات واکسن توسط جمعیت هلال احمر از این هفته به سه نوبت در هفته خواهد رسید و محموله های ارسال شده هر یک ۶ میلیون دُزی خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

محمدحسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت بیمارستان هلال احمر ایران در کشور افغانستان گفت: تحولات افغانستان سبب شده تجهیز کردن این بیمارستان هنوز انجام نشود و وضعیت آن تغییری نکرده است.
او افزود: این بیمارستان از لحاظ ساختمانی آماده شده اما تجهیزات آن هنوز برپا نشده چراکه در تحولات افغانستان در زمانی اتفاق افتاد که ما در حال تجهیز کردن این بیمارستان بودیم.
قوسیان مقدم درباره واردات داروی آمریکایی مالنوپیراویر تصریح کرد: هلال احمر واردات دارو، واکسن و کلیه اقلام پزشکی را زمانی انجام می‌دهد که مجوز آن از سوی سازمان غذا و دارو صادر شده باشد. بنابراین اگر نیازی باشد جمعیت هلال احمر همه تلاش خود را برای واردات آن انجام خواهد داد.
سخنگوی جمعیت هلال احمر افزود: ترجیح می‌دهیم داروها را از کشورهای اروپایی تهیه کنیم و با خود آمریکا زیاد مراوده‌ای نداریم اما اگر برای سلامت مردم نیاز به داروی خاص بود ما تلاش خود را می کنیم تا آن دارو را تهیه کنیم.

منبع: برنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان