قیمت پراید | قیمت پژو | قیمت خودرو

قیمت خودرو‌ امروز | محصولات سایپا و ایران خودرو (۱۷ مهر ۱۴۰۰)

تیبا معمولی امروز شنبه هفدهم مهر با قیمت ۱۴۹ میلیون تومان عرضه می‌شود و افزایش دو میلیون تومانی را نسبت به هفته قبل تجربه می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت خودرو امروز با افزایش همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش بیشتری داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.

قیمت خودرو امروز شنبه هفدهم مهر افزایش داشته است؛ به طوری که بسیاری از محصولات پرتیراژ ایران خودرو و سایپا بین یک تا دو میلیون تومان نسبت به هفته گذشته گران شده‌اند.  
پژو پارس، دنا و تیبا صندوقدار رشد دو میلیون تومانی را تجربه می‌کنند و سمند EF۷، پژو ۲۰۶، ساینا و کوئیک دنده‌ای هم با افزایش یک میلیون تومانی فروخته می‌شوند.
سیتروئن C۳ و کیا سراتو نیز رشد پنج میلیون تومانی را به ثبت رسانده‌اند و به ترتیب با قیمت‌های ۹۴۵ و ۵۳۰ میلیون تومان روانه بازار شده‌اند. قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

قیمت محصولات ایران‌خودرو

دنا امروز در بازار ۳۲۵ میلیون و پژو پارس ۲۸۰ میلیون تومان قیمت دارند و نسبت به هفته قبل دو میلیون تومان گران شده اند. سوزوکی ویتار اتوماتیک نیز  ۱۵ میلیون تومان رشد قیمت پیدا کرد و یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون فروخته می‌شود.

01

قیمت محصولات سایپا

تیبا معمولی با قیمت ۱۴۹ میلیون تومان عرضه می‌شود و افزایش دو میلیون توماتی را به ثبت رسانده است. همچنین رشد قیمت پنج میلیون تومانی سیتروئن ارزش آن را در بازار به ۹۴۵ میلیون تومان رساند.

02

 

منبع: فرارو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان