ماجرای خودسوزی دختر کردستانی چه بود؟

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون فوت دختر ٢٢ ساله‌ای توضیحاتی را ارائه کرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

محمد جباری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در گفتگو با کُردتودی، درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون فوت دختر ٢٢ ساله‌ای که گفته شده پدرش وی را آتش زده، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه در این رابطه دستور لازم به پلیس داده شد تا تحقیقات جنایی انجام شود، افزود: اینکه پدر مقصر بوده یا خیر، هنوز مشخص نبوده و درحال حاضر مورد تایید ما نیست.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع به عنوان یک حادثه سوختگی بوده و بر همین اساس این فرد در بیمارستان پذیرش شده است، گفت: این اتفاق تا کنون هیچ مرجع یا شاکی خصوصی نداشته است، اما با این حال ما خودمان در حال بررسی فوری آن هستیم.

وی افزود: در خصوص این خبر شایعاتی در فضای مجازی توسط یک پزشک منتشر شده که بهتر است این افراد بدانند این اقدام نوعی تخلف است و نباید زمانی که هنوز چیزی مشخص نشده آن را در فضای مجازی قرار می‌داد و این تخلف جهت رسیدگی به نظام پزشکی ابلاغ شده است.

منبع: خبر 24

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان