خودکشی پسر نوجوان پس از قتل هولناک زن برادرش

پسر نوجوان ۱۶ ساله با شلیک گلوله به زندگی اش پایان داد و قبل از این اقدام همسر برادر خود را به خاطر اختلافات خانوادگی به قتل رساند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اختلافات خانوادگی دو برادر در رکن آباد شیراز منجر به فاجعه ای تلخ شد و پسر ۱۶ ساله با شلیک گلوله بعد از قتل برادر زنش به زندگی خود پایان داده است و ظاهرا او بعد از دعوا با برادرش این اقدام هولناک را مرتکب شده بود. در ادامه جزئیات این  خودکشی نوجوان شیرازی  را در Niksalehi مشاهده کنید.

خودکشی نوجوان شیرازی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس خبر داد نوجوان با اسلحه به زندگی خود و همسر برادرش پایان داد. پسر ۱۶ ساله پس از کشتن زن دادش خود خودکشی کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: نوجوانی ۱۶ ساله به دلیل اختلاف با برادرش، در شهرک “رکن‌ آباد” شیراز وی را مجروح و سپس به زندگی خود و زن برادرش پایان داد.

قتل هولناک در رکن آباد شیراز

سرهنگ «کاووس محمدی» بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهرک «رکن‌ آباد» شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران در بررسی اولیه و تحقیق از اهالی محل مطلع شدند که نوجوانی ۱۶ ساله، به دلیل اختلاف با برادرش (۲۲ ساله) او را با یک قبضه اسلحه ساچمه زنی مجروح و سپس، به سمت زن برادرش (۱۹ ساله) شلیک و وی را به قتل رسانده است.

خودکشی نوجوان شیرازی پس از قتل همسر برادرش

معاون اجتماعی پلیس فارس خاطر نشان کرد: قاتل ۱۶ ساله که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با همان اسلحه یک تیر به سرش شلیک و به زندگی خود نیز پایان داده است.

سرهنگ “محمدی” با بیان اینکه اجساد متوفیان برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، به شهروندان توصیه کرد در هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل کنند و هر گونه مشکلات شخصی، و خانوادگی را با مراجعه به مشاوران و مراکز مشاوره معتبر درمان کنند.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان