پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نماشویی ساختمان با مرد عنکبوتی و تمیزی شهر

نماشویی یا  شستشوی نما  از جمله خدمات مهم و تخصصی برای حفظ زیبایی نمای ساختمانی در یک شهر می باشد. بر اثر گذشت زمان آلودگی و کثیفی بر روی نمای ساختمان به شکل جرم نقش می بندد که مالکان ساختمانی به ناچار برای رفع این مشکل از شرکتهای معتبر خدمات نما کمک می گیرند. یکی از این شرکتها جهان فرود است که با سالها تجربه ی کاری در زمینه های مختلف کار در ارتفاع بخش های مختلف ساختمانی توانسته جایگاه ویژه ای را در بین سایر شرکتها پیدا نماید. به طوری که از جدیدترین و پیشرفته ترین ابزارها برای پاکیزگی نما و شست و شوی آن به همراه بهترین و متخصص ترین نیروها و بهترین روش برای کار در ارتفاع استفاده می نماید. این شرکت به کارگران ماهر کار در ارتفاع این اطمینان را داده است که در کمال آسودگی و با آرامش خاطر در ارتفاعات به کار بپردازند. جهان فرود می گوید: روش های زیادی در شست و شوی نما و نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به نوع و میزان آلودگی نمای ساختمان، حجم کار و نحوه دسترسی، روش مناسب توسط کارشناسان جهان فرود در زمان بازدید مشخص می گردد در ادامه ی مطالب همراه ما شوید.

 

نماشویی جهان فرود

مرد عنکبوتی یا بندباز کیست؟ 

جهان فرود: بهتر است بدانید کارشناس یا مهندس کار در ارتفاع یا راپل کار در اصطلاح عموم مردم دارای لقب مختلفی مانند بندباز، نماکار، ارتفاع کار، طناب کار و از همه مهم تر مرد عنکبوتی نامیده می شود. این فرد با طناب و ابزار راپل اقدام به انجام عملیات در ارتفاع بالا می نماید. این عملیات در بخش یا مکانی است که امکان دسترسی عادی یا استفاده از داربست در آن وجود ندارد و به طور معمول در بین کارشناسان و مهندسین این حرفه با نام دسترسی با طناب می باشد. مرد عنکبوتی به کمک دستهایش ابزار کار را نگه داشته و به کمک حرکات پاها از ارتفاع بالا می رود. این فرد آموزش های بالا رفتن از ارتفاع را پس از گذراندن دوره های کوتاه مدت دیده و موفق به کسب مدارک معتبر کار در ارتفاع با طناب شده است. نخستین چیزی که از یک ساختمان دیده می شود، نمای ساختمان است. نمای بیرونی ساختمان نه تنها از نظر زیبایی برای ساختمان دارای اهمیت است بلکه بر روی ظاهر شهر اثر گذار خواهد بود. همین امر سبب شده تا تمیز نگه داشتن ساختمان ها دارای اهمیت زیادی باشد. به همین دلیل عملیات مهم نماشویی یا شست و شوی نمای ساختمان روی کارآمده است. 

شستشوی نما جهان فرود

دلایل انجام نماشویی ساختمان با جهان فرود

جهان فرود دلایل زیادی را برای نماشویی ساختمان در نظر دارد اما بر طبق سالیان سال تجربه کاری در این زمینه از مهمترین دلایل برای نماشویی را به حفظ نما از آلودگی و آسیب وارده به ساختمان  می داند. همچنین غبار و دود حاصل از تردد ماشین آلات در فضای شهر باعث سیاه و بد منظره شدن نمای ساختمان خواهد شد. اما بعضی اوقات بنای ساختمانی ساخته می شود اما سیمان حاصل از انجام کار بر روی نما باقی می ماند که تنها راه از بین بردن آن با نماشویی است. 

نماشوی با طناب بدون داربست در تهران و کرج

روش های نماشویی ساختمان با جهان فرود

1_نماشویی ساختمان با داربست: جهان فرود می گوید: برای شست و شوی نمای ساختمان این روش مقرون به صرفه نیست. زیرا هزینه های نصب داربست زیاد می باشد و کیفیت کاری و سرعت عملکردی در بخش داربست کند می باشد. کار با داربست بسیار زمان بر می باشد. امنیت کاری و آرامش در استفاده از داربست وجود ندارد. کوچکترین اشتباهی باعث پرتاب کارگر به پایین ارتفاع و فوت وی خواهد شد.

2_نماشویی ساختمان با طناب: به گفته ی جهان فرود شست و شوی نمای ساختمان با طناب بسیار مقرون به صرفه و با هزینه ی کم می باشد. کارها با سرعت و کیفیت بالایی بدون داربست درارتفاعات انجام می شود. کارگر ماهر با آرامش و امنیت خاطر به کار در ارتفاع می پردازد. زیرا از قبل دورهای آموزشی لازم را دیده است و تحت بیمه شرکت می باشد.

روش های نماشویی ساختمان به این صورت است: اگر نمایی میزان آلودگی زیادی نداشته باشد برای شست و شوی آن تنها آب کافی است و نمای ساختمان پس از شست و شو زیبا می گردد.

روش دوم به گفته ی جهان فرود به این صورت است که اگر میزان جرم و لکه و آلودگی به مقدار زیاد باشد آب و سیلیس کافی است. 

روش سوم که اسید شویی است برای تمیز کردن گرانیت و بعضی سنگها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

 

روش استفاده از واترجت با جهان فرود

جهان فرود می گوید: یکی از ابزارهای مهم برای نماشویی ساختمان واترجت می باشد که به کمک آن با میزان آب پر فشار سایر طبقات ساختمانی را که قادر به دسترسی به آن نیستیم شست و شو داده می شود و نیروی کار در ارتفاع شرکت جهان فرود به صورت تخصصی پیش از اجرای کار شست و شوی نما با واترجت باید آببندی نما را بررسی نماید و اگر نیازی به اجرای درزبندی و آببندی نما وجود داشته باشد پیش از اجرای نماشویی این کار را با مواد آببند انجام دهد تا در زمان اجرای شست و شوی نما، آب به درون ساختمان نفوذ نکند و جلوی درز یا شکاف باز پوشانده شود. لازم به ذکر است که در زمان آلودگی و جرم به ضخامت بیشتر بر روی نما تنها به کمک دستگاه واترسند بلاست می توان کار شست و شوی نما را انجام داد. 

جمع بندی

امروزه از سنگهای مختلفی مانند: رومی، گرانیت، تراورتن برای ساخت نمای ساختمان استفاده می گردد. این طبیعی است که هر سنگی دارای جنس خاصی است و اگر در اثر مرور زمان که کثیف و آلوده می شود شست و شو داده نشود نما از زیبایی ظاهری خود خارج و با یک ساختمان کثیف و بدمنظره روبرو خواهید شد. درضمن انباشته شدن جرم و کثیفی بر روی سنگها زمینه ی کنده شدن سنگ و پرتابش از ارتفاع را آسانتر خواهد کرد که این مورد بسیار خطرناک است و خسارت های مالی و حتی جانی را در بر خواهد داشت. به همین دلیل پس از پایان پروژه های ساختمانی ما عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما را به مالکین ساختمانی توصیه می نماییم. شرکت خدمات نمای معتبر جهان فرود توانسته با سالها تجربه کاری در زمینه های مختلف ساختمانی، کیفیت، استفاده از ابزار و روش های جدید کاری در ارتفاعات و هزینه های مناسب انجام کار افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید. هدف این شرکت کسب رضایت مشتری و حسن انجام کار در کوتاهترین زمان ممکن می باشد.

منبع :pichorolpelaknama.com

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان