ماجرای کودک ‌آزاری معلم شیطان‌صفت

در پی انتشار خبر کودک آزاری در اهر گفته شده که معلم روستا پنج تن از دانش آموزان یک روستا را در پایان مدرسه برهنه کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سال گذشته در روستایی در اهر آذربایجان شرقی خانواده دو دانش آموز به اتهام آزار جنسی از معلم روستای خود شکایت کرده اند و به تازگی این مسئله در فضای مجازی و رسانه ها خبرساز شده است.

درپی انتشار گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی  مبنی بر کودک آزاری یک معلم روستایی به دانش آموزانش برای پیگیری  و اطلاع از صحت و سقم  این موضوع مراتب را از رئیس شورای تامین شهرستان و دادستان عمومی و انقلاب اهر پیگیر شدیم که ماحصل این مصاحبه تقدیم خوانندگان می شود.

دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: اتهام آزار جنسی معلم اهری در شعبه ویژه بازپرسی، دادگاه عمومی و انقلاب اهر در حال رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی است.

رحیم عبدالهی افزود: در پی گزارش مرجع انتظامی و شکایت دو نفر از والدین دانش‌آموزان یکی از روستاهای بخش مرکزی اهر علیه معلم روستای مورد نظر مبنی بر آزار جنسی فرزندانشان در سال گذشته موضوع بلافاصله بصورت ویژه در شعبه بازپرسی دادسرا مطرح و تحت رسیدگی قضایی قرار گرفت.

وی افزود: دستگاه قضایی با جدیت و دقت و حفظ استقلال قضایی و بدون توجه به حواشی، ایجاد شده موضوع را در اسرع وقت رسیدگی و مطابق قانون و مقررات قضایی اتخاذ تصمیم لازم خواهد کرد.

کودک آزاری معلم مدرسه ای در اهر

دادستان: پرونده مربوط به یکسال قبل است

این مقام قضایی  همچنین از اصحاب رسانه و مدیران شبکه های اجتماعی خواست قبل از انتشار هرگونه اخبار از صحت و سقم آن اطلاع حاصل نموده و با رعایت اخلاق حرفه‌ای، سعی در انتشار اخبار موثق کنند و در این خصوص نیز با انتشار کنندگان اخبار کذب و تشویش کنندگان  اذهان عمومی قطعا شناسایی و برخورد قضایی می‌شود.

موضوع آزار جنسی از طریق مراجع قضایی در دست بررسی است

رئیس شورای تامین شهرستان اهر نیز گفت: در پی انتشار خبر آزار جنسی در اهر، در اولین فرصت  اقدام به تشکیل جلسه شورای تامین با حضور مسئولان قضایی، امنیتی  نظامی و انتظامی شد.

شکایت خانواده دانش آموزان

خانواده این دانش آموزان بلافاصله شکایت خود را در مراجع قضایی به ثبت رساندند و پرونده، در شعبه یکم بازپرسی دادسرای اهر گشوده شده است. اما با توجه به اینکه اتهام وارد شده، به متهم پرونده در صلاحیت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی است، به زودی به این مرجع قضایی انتقال خواهد یافت.

گفته می شود متهم معلم است و در حال حاضر بازداشت شده و تحقیقات از او در جریان است.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان