پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

کلید و پریز آسیا متعلق به شرکت صنایع آسیا الکتریک یکی از معروف‌ترین محصولات ایرانی است که بالاترین کیفیت و قابلیت‌هایی که دارد مورد استقبال افراد با سلایق مختلف قرار گرفت. از آنجا که کلیدها و پریزها در ظاهر دیوار منازل تأثیر به سزایی دارد، اکثریت افراد جامعه تلاش می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. برای داشتن یک انتخاب خوب می‌بایست به ظاهر و کیفیت محصول به یک اندازه اهمیت داده شود واین کاری است که شرکت آسیا الکتریک برای تولید انواع کلید و پریز آسیا مورد توجه قرار داد. باور نمی‌کنید؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا به برتر بودن کلید و پریز آسیا اطمینان حاصل نمائید.

مزایای خرید کلید و پریز آسیا کدامند؟

امروزه شرکت‌های مختلفی در داخل کشور اقدام به فعالیت در زمینه‌ی تولید کلید و پریز و... کرده‌اند، اما برای خرید محصولات یک شرکت نیاز به دلایل محکمی است که بتوان برند مربوطه را به عنوان بهترین برند داخلی نیز معرفی کرد. کلید و پریز آسیا که در شرکت صنایع آسیا الکتریک با سابقه‌ای 40 ساله طراحی و تولید می‌شود، دارای ویژگی‌هایی است که انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده می‌کند. برخی از مهم‌ترین مزایای خرید کلید و پریز آسیا به شرح زیر می‌باشند:

  1. شرکت آسیا الکتریک موفق به اخذ گواهینامه استاندارد اروپای متحد برای انواع کلید و پریز شده است، بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت که محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کیفیت مطلوب هم بیانگر طول عمر بالای محصولات خواهد بود.
  2. طراحی ظاهری و مدل‌های کلید و پریز آسیا دارای تنوع بوده و در رنگبندی‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. به همین جهت افراد با سلیقه‌های مختلف و بسته به رنگ دکوراسیون منازل خود می‌توانند از محصولات آسیا الکتریک خرید نمایند.
  3. محصولات و کیلد و پریزهای این شرکت با گارانتی ارائه می‌شوند تا مشتری همواره با خیالی آسوده از آسیا الکتریک خرید نماید. افزون بر این از آنجا که این برند کاملاً بومی و ایرانی است، تمامی محصولات تولید شده در کارخانجات این شرکت به وفور در ایران وجود داشته و از طریق نمایندگی رسمی به فروش می‌رسد.

بدون شک موارد فوق دلایل کامل و محکمی برای انتخاب کلیدها و پریزهای برند آسیا به شمار می‌رود، بنابراین می‌بایست برای خرید به دنبال یک مرکز نمایندگی فروش کلید و پریز آسیا باشید تا به راحتی خرید نمائید. به علاوه خرید از نمایندگی رسمی مطمئن‌تر بوده و هیچ نگرانی بابت کیفیت و گارانتی محصولات وجود نخواهد داشت.

بهای قیمت کلید و پریز آسیا مقرون به صرفه است!

اولین و مهم‌ترین علتی که موجب مقرون به صرفه بودن قیمت کلیدها و پریزهای شرکت آسیا الکتریک می‌شود، تکیه به نیروی بومی و به کارگیری متریال ایرانی برای ساخت محصولات است. از طرفی این شرکت با سابقه و تجربه کاری بالا می‌کوشد تا با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب مشتریان خود را راضی نگاه دارد. بنابراین برای خرید تولیدات این برند قیمت بالایی پرداخت نخواهید کرد. بدیهی است که اگر افراد یا سازمان‌ها به صورت کلی برای خرید از محصولات این شرکت اقدام کنند، قیمت کلید و پریز آسیا پایین‌تر از حد معمول هم خواهد شد.

آشنایی با انواع مختلف کلید و پریزهای آسیا

همان طور که گفته شد، این شرکت تخصصی تنوع بالایی را در طراحی مدل و رنگ کلیدها و پریزها به کار بسته است تا بتواند موجب جلب رضایت مشتریان شود. از جمله مشهورترین مدل‌های این برند عبارت است از:

  • کلید و پریز مدل کریستال
  • کلید و پریز الماس طرح لوکس
  • کلید و پریز آمیتیس
  • کلید و پریز پارسه
  • کلید و پریز استار
  • کلید و پریز سیلور و...

لیست فوق از بالا به پایین نام مدل‌خای لاکچری و جذاب تا معمولی تولیدات برند آسیا الکتریک است که هر یک طرفداران خاص خود را نیز دارد. به عبارت ساده‌تر این شرکت تولیدی برای افراد با هر گونه توان مالی محصولات باکیفیتی ارائه می‌کند.

کلید و پریز آسیا را از آریا ایمن بخرید!

خرید سه سوته از بهترین نمایندگی شرکت آسیا الکتریک در واقع انتخاب وبسایت فروشگاهی آریا ایمن است که به عنوان یکی از نمایندگی فروش کلید و پریز آسیا به طور رسمی فعالیت می‌کند. با ورود به وبسایت www.ariaimen.com می‌توانید به تعداد مورد نیاز خود از محصول مورد علاقه‌تان سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. خرید از این نمایندگی رسمی موجب اطمینان خاطر شما نیز خواهد شد؛ چراکه محصول را با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان