چشم‌های دنیا به ۲۸ خرداد ایران دوخته می‌شود

رئیس جمهور گفت: انتخابات ریاست جمهوری از لحاظ بین المللی مورد توجه همه است و در روز ۲۸ خرداد ماه همه چشم‌های دنیا به ایران دوخته می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز ، حسن روحانی در جلسه هیات دولت با اشاره به مناسبت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی خرداد ماه افزود: در این ماه علاوه بر سالروز رحلت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد، امسال ما آماده یک انتخابات بسیار مهم هم می‌شویم.
رئیس جمهور گفت: انتخابات شورا‌ها گرچه بسیار مهم است، اما انتخابات ریاست جمهوری از لحاظ جهانی و بین المللی مورد توجه همه خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در قدم اول ما شاهد هیجان خوب و مناسبی از حضور کاندیدا‌ها برای ثبت نام بودیم تصریح کرد: در ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری جناح ها، احزاب و تفکرات مختلف حضور قابل توجهی داشتند.
آقای روحانی افزود: قدم دوم را هم ما در روز‌های آینده شاهد هستیم و آن اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از طرف شورای نگهبان است.
رئیس جمهور گفت: بسیار مهم است که اعلام شورای نگهبان تشویق کننده جامعه به انتخابات باشد یا خدای ناکرده کندکننده حرکت باشد.
وی اضافه کرد: امیدواریم این قدم دوم هم انشاءالله به خوبی در چارچوب قانون اساسی و منافع نظام برداشته شود و ما شاهد ترکیب بسیار خوب و مناسبی باشیم که همه مردم را به حضور در انتخابات تشویق کند.
رئیس جمهور گفت: قدم سوم که بسیار مهم است دوران تبلیغات است که هفته آینده شروع می‌شود.

 

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان