شرکت یاسان سرویس، شرکتی موفق در خدمات لوله بازکنی

یاسان سرویس یکی از سه شرکت برتر کشور در زمینه خدمات لوله بازکنی می باشد. که توانسته است به همراه نیروهای فنی و با تجربه خود خدمات مرتبط در این زمینه را ارائه کند. هدف و شعار اصلی این شرکت در راستای کسب رضایت مشتریان است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

یاسان سرویس یکی از سه شرکت برتر کشور در زمینه خدمات لوله بازکنی می باشد. که توانسته است به همراه نیروهای فنی و با تجربه خود خدمات مرتبط در این زمینه را ارائه کند. هدف و شعار اصلی این شرکت در راستای کسب رضایت مشتریان است. برخی از خدمات این شرکت شامل رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب، رفع بوی بد فاضلاب و تشخیص ترکیدگی لوله ها با دستگاه می باشد.

لوله بازکنی یاسان سرویس

لوله بازکنی یکی از مهمترین و ضروری ترین خدمات در هر شهری محسوب می شود. حضور یک مرکز خدمات تخصصی و معتبر این اطمینان را به شهروندان می دهد که در صورت بروز ایراد در مسیر عبور فاضلاب امکان رفع فوری و صد در صدی انها وجود دارد. در واقع این خدمات شامل کلیه اقداماتی است که در جهت احیای مسیر عبور فاضلاب بدون ایراد می باشد.

شرکت لوله بازکنی یاسان سرویس چگونه شرکتی است؟

ما درباره یاسان سرویس بسیار شنیده ایم اما این شرکت چگونه فعالیت می کند و پیشینه ان چیست. یاسان سرویس در واقع یک شرکت فعال در عرصه خدمات لوله بازکنی و سایر ایرادات مرتبط با لوله فاضلاب می باشد. خدمات این شرکت  شهر تهران و حومه را تحت پوشش قرار می دهد. پیشینه این شرکت به اوایل دهه 80 باز می گردد و سرویسکاران این شرکت جمعی از افراد مجرب و ماهر می باشد.

از همان ابتدا که این خدمات در تهران به عنوان یک نیاز ضروری و تخصصی معرفی شد، این مرکز به ارائه خدمات پرداخته است. ارائه خدمات به صورت تخصصی و ضمانتی از ویژگی های این شرکت می باشد.

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی از جمله پارامترهای مهم در جهت افزایش اسایش خیال مشتریان می باشد. برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سراغ این مرکز بروید.

چگونگی ارائه خدمات توسط یاسان سرویس از زبان مدیریت

درباره کیفیت خدمات این شرکت صحبت کردیم اما در ادامه بد نیست که از چگونگی رفع ایرادات بدون کوچکترین اسیب به لوله ها اگاه شوید.

گرفتگی لوله های فاضلاب ایرادی نیست که کسی بتواند زمان و محل وقوع ان را به صورت دقیق تشخیص دهد. این ایراد می تواند در هر ساعت از شبانه روز رخ دهد و شما را با مشکلات بالازدگی فاضلاب و بوی بد مواجه کند. روش برای رفع این ایرادات مناسب است که بتواند به صورت مستقیم با عوامل ایجاد این گرفتگی ها مقابله کند.

لوله بازکنی با دستگاه فنر برقی

پس از تماس مشتریان نزدیک ترین سرویسکار به محل برای رفع ایراد اعزام خواهد شد. دستگاه و ابزاری که سرویسکار همراه دارد مناسب ایراد اعلامی از طرف مشتریان است. پس از حضور سرویسکار در محل مرحله تست و بررسی انجام می گیرد تا محل گرفتگی و شدت ان تعیین گردد.

در ادامه کلیه اقدامات لازم از سوی فنی کاران شرکت جهت رفع ایراد به صورت دائمی انجام می گیرد و نتیجه نهایی به صورت تست شده تحویل مشتریان می گردد.

همه ما می دانیم که استفاده از لوله کشی فاضلاب یک روش بهداشتی و مناسب جهت دفع فاضلاب ساختمان می باشد. اما در مقابل گرفتگی و بوی بد فاضلاب یک ایراد غیرقابل تحمل بوده و حضور یک فنی کار متخصص در کمترین زمان ممکن بسیار مهم و حیاتی است. بنابراین برای رفاه حال مشتریان نیروهای فنی خود را با یک برنامه ریزی و الگوریتم مناسب در سطح شهر اماده به خدمت کرده ایم.

تحلیل فرایند لوله بازکنی از زبان متخصصان یاسان سرویس

از گذشته تاکنون روش های بسیاری جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب و بوی های بد معرفی و استفاده شده اند اما بهترین مکانیزمی که جهت رفع این ایرادات می تواند انجام گیرد را از زبان متخصصان یاسان سرویس بازگو خواهیم کرد.

"در زمینه رفع گرفتگی دو حالت فیزیکی و شیمیایی وجود دارد که می توان به سراغ انها رفت. زمانی که گرفتگی ها ایجاد می شوند دیگر فاضلابی از لوله ها عبور نخواهد کرد و یا اینکه به ارامی عبور خواهند کرد. بسیاری از افراد ممکن است برای رفع ایراد از اسیدهای شیمیایی لوله بازکن استفاده کنند اما ایا این محلول ها به محل گرفتگی در شرایط خواهند رسید؟

رفع گرفتگی ها به یک برخورد موثر ابزار یا محلول ها بستگی دارد که این احتمال در استفاده از محلول ها حتی در غلظت اسیدی بالا بسیار پایین است. اما در مقابل فنر ها می توانند به هر بخشی از لوله دسترسی پیدا کنند و با نیروی ارتعاشی و دورانی که از دستگاه دریافت می کنند به متلاشی کردن عوامل گرفتگی ها در انواع سیمانی نیز کمک کنند.

باز کردن هرگونه گرفتگی لوله ها

کمتر نوع گرفتگی را می تواند یافت که در برابر قدرت فنرها دوام داشته باشند. به علت دوران فنر در لوله ها هیچگونه اسیبی متوجه انها نخواهد بود اما در ساختمان های دارای لوله کشی فاضلاب قدیمی باید جانب احتیاط را رعایت کرد."

معرفی ابزار کاربردی برای لوله بازکنی

ابزاری که در جهت رفع گرفتگی ها لوله فاضلاب به کار گرفته می شوند باید استاندارد های لازمه را داشته باشند. ابزار به سرویسکاران کمک می کند که بتوانند به بهترین شکل ممکن فرایند رفع گرفتگی را اجرایی کنند.

فنرهای استفاده شده متناسب با نوع گرفتگی ها هستند و تفاوت انها در متراژ و جنس سازنده انها می باشد. ابتدا از دریل برای دوران دادن فنر استفاده می شد، اما دستگاه های امروزی قابلیت دوران و ارتعاش تا مقدار بالا را دارند.

پمپ تراکم هوا نیز از جمله دستگاه های کاربردی برای رفع گرفتگی ها است و با ازادسازی نابه هنگام هوای فشرده شده درون لوله ها می توان به رفع ایراد پرداخت.

سخن آخر

همانطور که مطالعه کردید، شرکت یاسان سرویس یک مرکز تخصصی ارائه خدمات لوله بازکنی در تهران می باشد و در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ان تماس بگیرید. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و ایرادات مرتبط با ان توسط پرسنل فنی با دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • عبادی
    0

    این ابزارهایی که برای لوله بازکنی معرفی کردید بسیار پیشرفته اند. یه زمانی با دریل و فنر این کار می کردن و خطرناکم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان