پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به دنبال یک داستان عاشقانه خوب هستید؟ ما بهترین فیلم های عاشقانه ای را که در حال حاضر پخش می­شوند را گردآوری کرده ایم، از فیلم های عاشقانه گرفته تا درام های اشک آور تا فیلم های جذاب. بسیاری از افراد به فیلم های سبک عاشقانه علاقمند هستند و به دنبال دانلود فیلم های عاشقانه هستند.

نامه به ژولیت

کارگردان:  گری وینیک

نویسندگان: خوزه ریورا و تیم سالیوان

بازیگران: آماندا سیفرد، ونسا ردگریو، کریستوفر ایگان، گائل گارسیا برنال، فرانکو نرو

دو داستان عاشقانه اصلی در نامه به ژولیت وجود دارد و در حالی که یکی آن را تا حد زیادی نشان می­دهد، عاشقانه طولانی مدت بین کلر ونسا ردگریو و لورنزو که مدت ها است گم شده است، بهترین عاشقانه های دل انگیز است. آماندا سیدفریددر نقش سوفی، یک زن جوان که از ورونا، ایتالیا دیدن می­کند به بازی می­پردازد. جایی که او نامه ای عاشقانه از دست رفته را در دیواری کشف می­کند که دل شکسته نامه هایی به ژولیت ویلیام شکسپیر می­دهد. مصمم است که بفهمد چه کسی نامه را نوشته است و او را با معشوق گمشده اش متحد کند و با این کار دوستی جذاب با کلر برقرار می­کند. در حالی که احتمالا عشق واقعی خود را پیدا می­کند. به لطف محیط دیدنی ایتالیایی، زیبا و کاملا زرق و برق دار است، اما بازی دوست داشتنی ردگریو در نقش کلر، زنی که زندگی او مدت ها از عشق از خود گذشته است، اما هرگز این عشق را به طور کامل کنار نگذاشته است. پویایی خونگرم او با سوفی به همان اندازه دوست داشتنی است، حتی اگر زندگی عاشقانه سوفی اینطور نباشد.

About Time

کارگردان و نویسنده: ریچارد کرتیس

فیلم درباره زمان ساخته شده در سال 2013 است. این فیلم فقط یک یک کمدی رمانتیک نیست، بلکه یکی از بهترین فیلم های سفر در زمان است که تا به حال ساخته شده است. شخص اول فیلم در جوانی از پدرش ( بیل نیی ) می­آموزد که مردان خانواده آن ها توانایی سفر در زمان را دارند. وقتی او شانس خود را با یک دختر آمریکایی جذاب ( ریچل مک آدامز ) از دست می­دهد و به شبی که برای اولین بار ملاقات کردند بر می­گردد تا رابطه خود را درست شروع کند، که مفید واقع می­شود. اما آنچه به عنوان یک عاشقانه دلپذیر، بنیادی و عاشقانه آغاز می­شود، به زودی دچار مشکلات متعددی می­شود.

Set It Up

کارگردان: کلر اسکنلون

نویسنده: کتی سیلبرمن

بازیگران: زویی دوچ، گلن پاول، لوسی لیو و تای دیگز

اگر به دنبال یک کمدی رمانتیک جذاب هستید، اما نمی­خواهید برای چندمین بار چیزی از دهه قبل را دوباره تماشا کنید، قطعا باید به مجموعه جذاب set It Up کلر اسکنلون نگاهی بیندازید. داستان در مورد دو دستیار محاصره شده ( زویی دوچ و گلن پاول ) است که تصمیم گرفتند رئیس خود را تعیین کنند و در ادامه درگیر عشق می­شوند.

اسکات پیلگریم در مقابل جهان

کارگردان: ادگار رایت

نویسندگان: مایکل باکال و ادگار رایت

بازیگران: مایکل سرا، مری الیزابت وینستد، آلیسون پیل، مارک وبر، جانی سیمونز، الن وانگ، کیران کالکین، آنا کندریک، اوبری پلازا و جیسون شوارتزمن

اقتباس ادگار رایت از کمیک برجسته برایان لی اومالی پس از انتشار مخاطب چندانی پیدا نکرد، اما با گذشت سال ها به یک کلاسیک فرقه تبدیل شد. داستان فیلم درباره اسکات پیلگریم (سیرا) است، مردی شیرین و کمی خودخواه و گمراه که عاشق دختر زایمان رامونا فلاورز می­شود. او تنها در صورتی می­تواند به ملاقات خود ادامه دهد که هفت همسر شرور او را شکست دهد. اسکات از چارچوب بازی های ویدئویی راحت است، اما این فیلم در واقع درباره دو نفر است که می­فهمند اگر می­خواهند عشق جدیدی پیدا کنند باید از چارچوب خود عبور کنند. رایت کل تصویر را با بازی های ویدئویی و تکان های کوچک سرگرم کننده تزئین می­کند، اما هرگز از داستان اصلی عاشقانه غافل نمی­شود­.

01

The Half of It

نویسنده و کارگردان: آلیس وو

بازیگران: لیا لوئیس، انریکه مورچیانو، الکسسیس لمیر، بکی آن بیکر، دانیل دیمر، کالین چو

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی آلیس وو، به روز رسانی کلاسیک Cyrano de Bergerac را ارائه می­دهد. داستان تکان دهنده و زیبا سه نوجوان را پیدا می­کند که در جستجوی هویت خود و تشنه عشق اول خود هستند، همه در یک مثلث عشقی آشفته و گرسنه پیچیده شده اند که هرگز آسان به نظر نمی­رسد. به طرز فوق العاده ای فیلمبرداری شده، با قدم های ماهرانه و مملو از شخصیت هایی که نمی­توانید عشق ورزیدن را یاد بگیرید و همراه با اتفاقات گوناگونی خواهید بود.

برای دانلود فیلم های سبک عاشقانه و درام ساخت ایران و جهان، می­توانید به سایت دانلود فیلم نایس مووی مراجعه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان