پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

با توجه به اوج گیری بیش از پیش بیماری و همه گیری کرونا ویروس ، کارناوال همه علاقمندان سفر را همچنان دعوت به صبوری در جهت حفظ سلامت و انسداد چرخه بیماری می کند و پیشنهاد می کنیم فقط در صورت ضرورت کاری سفر کنید.

بلیط هواپیما با کارناوال

همانطور که گفته شد، ارزانترین قیمت بلیط هواپیما برای مسیر های پر تردد مانند پرواز تهران به مشهد و پرواز تهران به کیش را ارائه میکند.

شما می توانید با مراجعه به لینک صفحه بلیط هواپیما https://www.karnaval.ir/domestic-flights  لیست تمامی مسیر های پروازی موجود در سایت کارناوال را مشاهده کنید.

چه سفرتان ضروری باشد و چه تفریحی حتما بایستی در طول سفر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.

شهر مشهد به واسطه زیارتی بودن و جزیره کیش به واسطه تفریحی بودن، در فصل تابستان شلوغ و پرتردد هستند. پس برای خاتمه دادن به این بیماری حتما نکات بهداشتی را در اماکن شلوغ مد نظر داشته باشید.

در ادامه قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد و بلیط تهران کیش را بررسی و بیان خواهیم کرد.

بلیط هواپیما تهران به مشهد

بلیط هواپیما تهران مشهد

بر اساس تصویر بالا، ازان ترین قیمت  516 هزار تومان است که میتوانید برای آن تاریخ  از آدرس اینترنتی https://www.karnaval.ir/domestic-flights/tehran-to-mashhad  خریداری کنید.

شهر مشهد یکی از شهرهای پر رفت‌وآمد و دومین شهر بزرگ ایران است، این ویژگی موجب شده تا محبوب‌ترین بلیط هواپیما در بین پروازهای داخلی، بلیط تهران مشهد باشد. قرارگیری حرم امام رضا (ع) موجب محبوبیت فراوان این شهر در میان مسلمانان ایران و جهان شده است، از این جهت هر ساله شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی برای زیارت به سمت مشهد عازم می‌شوند. توریست‌پذیر بودن این شهر باعث شده تا روزانه پروازهای متنوعی در ساعات و روزهای مختلف و از فرودگاه‌های متعدد به فرودگاه مشهد انجام پذیرد؛ این امر موجب سهولت انتخاب مسافران شده است. از آنجا که مشهد شهری توریستی است بلیط هواپیما تهران به مشهد در تعطیلات و مناسبت‌های مذهبی تقاضای زیادی دارد و به همین علت پرواز ارزان در این ایام خیلی زود تمام می‌شود. با سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما کارناوال، راحت و سریع میتوانید بلیط های ارزان را مشاهده و خریداری کنید.

بلیط هواپیما تهران به کیش

بلیط هواپیما تهران به کیشهمچنین، ازان ترین قیمت 753 هزار تومان است که میتوانید در تاریخ مذکور پرواز خود را  https://www.karnaval.ir/domestic-flights/tehran-to-kish  رزرو نمایید.

در تعیین قیمت بلیط تهران به کیش موارد متعددی موثرند که هر کدام می‌توانند بر قیمت پرواز اثر بگذارند. اولین دلیل را شاید بتوان گذر زمان دانست؛ به طورکلی قیمت پرواز تهران کیش با گذر زمان افزایش می‌یابد. به طور مثال متوسط بلیط هواپیما تهران به کیش در اوایل سال حدود 100 درصد با افزایش همراه بوده است، اما این به معنای آن نیست که شما دیگر بلیط ارزان هواپیما پیدا نمی‌کنید. روز پرواز مورد دیگری است که تاثیر زیادی در قیمت بلیط هواپیما دارد. در روزهای عادی و ایام معمول سال، بلیط در روزهای وسط هفته ارزان‌تر از آخر هفته است و زمان مناسب‌تری برای خرید بلیط هواپیما کیش است. قیمت بلیط (تهران به کیش) روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گران تر از روزهای دیگر و پرواز از تهران به کیش روز جمعه پس از ظهر ارزان‌تر است. همچنین میتوان قیمت بلیط برگشت را در صفحه پرواز کیش به تهران مشاهده کرد.

نحوه خرید بلیط هواپیما از سایت کارناوال

پس از ورود به سایت، شما میتوانید از طریق بخش کنترل سفر، "پرواز داخلی" را انتخاب کنید تا لیست تمامی مسیر های پروازی را مشاهده کنید. سپس مسیر و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بر اساس تصاویر بالا که صفحه بلیط هواپیما تهران کیش را نشان داده است، در قسمت بالایی قیمت بلیط را در 7 روز آینده مشاهده می کنید، که ارزانترین قیمت با رنگ سبز مشخص شده است. در قسمت اصلی صفحه، تمامی پرواز های موجود برای تاریخ مورد نظر شما نمایش داده شده است. با انتخاب ایرلاین و ساعت مد نظر خود میتوانید جزئیات پرواز مانند: مدت زمان پرواز، فاصله شهر مبدا تا شهر مقصد، کلاس پرواز و... مشاهده کنید. در آخرین مرحله نیز با کلیک روی گزینه "انتخاب بلیط" به صفحه ای منتقل خواهید شد که بایستی اطلاعات مسافر را وارد کنید و سپس اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان