راز جسد زن جوان و دختر ۲ ساله اش در بیابان

در پی کشف جسد مادری جوان و دختر بچه اش در بیابان های اطراف جاده خاش جوانی ۲۲ ساله به عنوان قاتل دستگیر و به جنایتش اعتراف کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به دلایلی نامعلوم مرد جوان ۲۲ ساله ای همسر و دختر خردسالش را به قتل رسانده و اجساد آن ها را در بیابان دفن کرده است. در ادامه جزئیات تلخ این جنایت در خاش را در نیک صالحی مشاهده کنید.

جنایت در خاش

متهم قتل در خاش دستگیر شد. عامل قتل در خاش اجساد را 

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: جوان ۲۲ ساله پس از قتل زن جوان و دختر ۲ ساله اش، جسد آنها را در بیابان های این شهرستان دفن کرد.

سرهنگ حبیب راز دار گفت: در تاریخ ۲۵ مرداد ماه سال جاری در پی اعلام مفقود شدن زنی ۲۲ ساله به همراه دختر بچه ۲ ساله اش، پرونده‌ ای در این باره در پلیس آگاهی شهرستان خاش تشکیل و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

قتل زن جوان و دختر ۲ ساله اش

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به مشکوک بودن موضوع، طی چند شبانه روز تلاش، و تحقیقات گسترده، با انجام یک سری اقدامات تخصصی به سرنخ‌ های دست یافتند که نشان می‌ داد. علت فقدانی این زن و کودک وقوع قتل آن‌ ها توسط جوانی ۲۲ ساله است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع در یک عملیات غافلگیرانه فرد قاتل را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جزئیات تلخ جنایت در خاش

سرهنگ رازدار خاطر نشان کرد: متهم که پس از رو به رو شدن با ادله پلیس چاره‌ ای جز بیان، حقیقت نداشت به جنایت ارتکابی و قتل این زن و کودک اعتراف و مشخص شد قاتل اجساد مقتولان، را در کیلومتر ۳۵ محور “خاش- ایرانشهر” در بیابان‌ های اطراف جاده دفن کرده است.

وی با اشاره به کشف اجساد و انتقال آن‌ ها به پزشکی قانونی خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف انگیزه وقوع قتل و روشن سازی زوایای مبهم پرونده ادامه دارد.

منبع: ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان