طراحی لوگوی خلاقانه و قدرتمند

طراحی لوگو اختصاصی کلید خاص، متفاوت و قدرتمند بودن برند شماست.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

لوگو یک نشانه گرافیکی است که می‌تواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها طراحی شود.

لوگو چیست؟

این نشانه گرافیکی به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند. به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن و بصری بودن در اذهان حک شده و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند.
لوگو می‌تواند ترکیبی از حروف، نشانه‌ها و نماد باشد که چهره و مشخصه یک برند است.
طراحی یک لوگوی زیبا و کارآمد اهمیت بسزایی در محبوبیت یک برند در نظر مخاطبان دارد.
بخشی از کسب و کار، محصول یا هویت بصری شما می‌باشد.
لوگو به عنوان آرم، برند، علامت تجاری و هویت سازمان شما شناخته می‌شود.
در بسیاری از موارد تصویر یک لوگو اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهنتان می‌رسد به عنوان مثال: کوکا کولا، نایک، اپل و غیره

ضرورت طراحی لوگو

شرکت‌های بزرگ همگی می دانند ساخت لوگو حرفه ای برای کسب و کارها، از اهمیت بالایی برخوردار است. یک لوگوی مناسب باعث خواهد شد تا در ذهن مخاطب خود بمانید و مخاطب برای مدت زمان بیشتری برند شما را به خاطر بسپارد. با طراحی لوگو، برای سازمان و کسب و کار خود، یک هویت جدید ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشش بیشتر کسب و کار شما خواهد شد. مرکز طراحی و امور چاپ فرخ یکی از مراکز معتبری است که می‌تواند به سهولت این کار را برای شما انجام دهد. در ادامه می توانید برخی از مزایای طراحی لوگو اختصاصی را مشاهده کنید:

  • داشتن هویت سازمانی
  • ارزشمند کردن برند تجاری
  • قابلیت ثبت لوگو
  • رقابت در بازار جهانی
  • تاثیر مثبت بر روی برندینگ
  • متمایز شدن از رقبا
  • حس اعتماد سازی بیشتر برای مخاطب
  • استفاده در تبلیغات

ویژگی‌های طراحی یک لوگو خوب و موفق

طراحی خوب و موفق باید دارای ویژگی‌هایی زیر باشد:

اعتبار و سنخیت: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند ارتباطی دو طرفه و صادقانه بین صاحب لوگو (نام تجاری و برند) و تجارتی که به آن اشاره دارد، برقرار نماید.
باید با موضوع، مفهوم و خصوصیات برند هم‌خوانی داشته و معنای خود را به سرعت به مخاطب انتقال دهد.

ماندگار و پایدار: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند در طول زمان همراه با کسب و کار شما تکامل پیدا کند و ماندگاری خود را با تحمل طرح‌ها و مدهای مختلف در طول زمان از دست ندهد.

انعطاف پذیر: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند به دو صورت سیاه و سفید (تکرنگ) و تمام رنگی چاپ و در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. بدون تغییر در ظاهر و معنی و مفهوم آن.

یک طراحی خوب و موفق را باید بتوان به صورت آنلاین در وب‌سایت‌ها و هنگام کارهای چاپی بدون هیچ مشکلی استفاده نمود.

 باید قادر به احراز حقوق مالکیت خود از نظر قانونی باشد یعنی منحصر به فرد و قابل ثبت باشد.

و به طور خلاصه می‌توان گفت طراحی یک لوگو باید ساده و گویا، منحصر به فرد و در ارتباط با موضوع کسب و کار باشد باید جذابیت بصری داشته و با مخاطب ارتباط برقرار کند.

طراحی لوگو اختصاصی

افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به مرکز طراحی و امور چاپ فرخ می‌سپارند باید این نکته را بدانند که تمامی لوگوهایی که آژانس برندینگ پارماتیک طراحی می کند، کاملا خاص و اختصاصی است. لوگو اختصاصی علاوه بر آنکه برند شما را در بین سایر برند‌ها پر رنگ تر می کند، از طرفی نیز موجب جلب اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما خواهد شد. لوگو، هرچه خاص‌تر، برند شما با هویت و منسجم تر!
طراحی لوگو اختصاصی، باعث خواهد شد تا از رقیبان خود در حوزه برندینگ، جلوتر و پیشتاز باشید. لوگوهای اختصاصی پارماتیک همگی قابل ثبت بوده و می توانید به راحتی، ثبت لوگو خود را انجام دهید.

طراحی لوگو اختصاصی چه مزیت هایی دارد؟

یکی از اصول اولیه طراحی لوگو خاص بودن آن است. به طوری که لوگو در میان سایر برند های همرده و غیر هم رده به صورت متمایز دیده شود. پس ابتدایی ترین و اصلی ترین مزیت طراحی لوگو اختصاصی حرفه ای ایجاد تمایز ارزشمند برای شما در میان سایر رقبا است.
هرچه این لوگو حرفه ای تر طراحی شود رابطه مستقیمی با دیده شدن و جلب توجه کردن برند شما خواهد داشت.

دومین مزیت لوگو اختصاصی ایجاد حس اعتماد برای مخاطبان است. اگر لوگو شما به اصطلاح کپی یا ایده گرفته از سایر لوگو ها بخصوص لوگوی برند های همرده باشد، آن لوگو منفی ترین تبلیغی خواهد بود که می توانید داشته باشید. در نتیجه لوگو اختصاصی حس اعتماد و خاص بودن برند شما را به دیگران القا کرده و هویتی متمایز را به شما می بخشد.
مزیت دیگر طراحی آرم اختصاصی، داشتن قابلیت ثبت لوگو شرکت است. فرآیند ثبت لوگو یک فرآیند تخصصی است و از آنجایی که تیم برندینگ پارماتیک بر روی این مسئله و تمامی قوانین مادی و حقوقی آن آگاه است، بهترین لوگوی اختصاصی و قابل ثبت را برای برند شما طراحی خواهد کرد.
اولین و مهمترین دلیل رد یک لوگو در جریان ثبت لوگو، کپی بودن اثر، از سایر لوگو های موجود در آن است. در نتیجه نقش یک لوگو اختصاصی نمود بیشتری در این حالت پیدا می کند.

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو به عوامل مختلفی از جمله حرفه‌ای بودن آژانس تبلیغاتی، نمونه کارها، تعداد اتودها، زمان لازم برای طراحی، بررسی برند و کسب و کار، بررسی ابعاد کسب‌وکار و… بستگی دارد. گاهاً مشاهده می‌شود برخی از افراد صرفاً کار با نرم افزار کرده و هیچ ایده و تفکری پشت لوگوی یک کسب و کار ندارند، همین موضوع باعث لطمه بسیار جدی به آینده کسب و کارها وارد خواهد کرد.

آدرس پیج اینستاگرام: instagram.com/farrokh_advertising

تلفن همراه: ۰۹۱۲۰۵۸۵۷۹۲

نمونه کارها

photo_2021-06-05_23-27-50لوگو سید جلاالپیشنهاد ویژه 1

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان