مورینیو به دنبال جذب سردار آزمون!

رسانه های ایتالیایی از درخواست دوباره آقای خاص برای به خدمت گیری سردار آزمون، در صورت پیوستن ادین ژکو به اینتر خبر داده اند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

جدایی روملو لوکاکو از اینتر، باعث انتقالات دومینو واری در چند باشگاه اروپایی خواهد شد. به نظر می رسد طی ساعات آینده خبر پیوستن لوکاکو به چلسی به صورت رسمی اعلام شود و اینتر نیز به دنبال جذب بازیکن جایگزین ستاره فصل پیش خود است.

در ساعات گذشته، خبرنگاران معتبر ایتالیایی از علاقه اینتر به جذب دوان زاپاتا مهاجم آتالانتا خبر داده اند ضمن اینکه ادین ژکو مهاجم اهل بوسنی و هرزگوین رم نیز مورد توجه نراتزوری قرار گرفته است و سیمونه اینزاگی قصد دارد علاوه بر زاپاتا، ژکو را نیز در اختیار داشته باشد.

باشگاه رم طی توافقی شخصی با ژکو به او قول داده که در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب، اجازه خروج او را صادر کند و در صورتی که اینتر این بازیکن را به خدمت بگیرد، رم برای انتخاب جانشین او به سراغ سردار آزمونی می رود که در این تابستان بحث در خصوص پیوستن او به جالوروسی ها مطرح بود.

مدعی شد که در صورت جدایی ژکو، مورینیو یک بار دیگر درخواست جذب آزمون را به مدیران این تیم خواهد داد. در این گزارش آمده است که زنیت پیش از این برای فروش سردار به رم، مبلغ ۲۰ میلیون یورو مطالبه کرده بود و حالا که این باشگاه روسی از نیاز رم به یک مهاجم نوک خبردار است، ممکن است هزینه فروش آزمون را افزایش دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان