قیمت دلار کاهش یافت

قیمت درهم همچنان در حوالی ۷ هزار تومان در حال نوسان است و در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۹۹۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز سه‌شنبه افت ۳۰ تومانی داشته است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

امروز چهارشنبه (۱۳ مرداد ۱۴۰۰) قیمت‌ دلار و یورو کاهش یافت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۵ هزار تومان ثبت شد و در نیمه روز با افزایش ۶۱ تومانی به ۲۵ هزار و ۶۱ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۵ هزار و ۲۵۱ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۳۱۱ تومان افزایش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با کاهش ۲۳ تومانی نسبت به روز سه‌شنبه ۲۹ هزار و ۶۲۶ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۹ هزار و ۸۹۶ تومان ثبت شد و در نیمه روز با رشد ۲۶ تومانی ۲۹ هزار و ۹۲۲ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه ۱۰۰ تومان افزایش داد و ۲۵ هزار و ۳۵۱ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز بدون تغییر ۲۹ هزار و ۵۴۲ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح چهارشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۵ هزار و ۴۸۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۵۵ تومان کاهش یافت و ۳۰ هزار و ۲۷۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، همچنان در حوالی ۷ هزار تومان در حال نوسان است و در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۹۹۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز سه‌شنبه افت ۳۰ تومانی داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان