وام فوری | وام بدون ضامن | وام قرض الحسنه

وام فوری 20 میلیونی با بازپرداخت 3 ساله | وام فوری با اقساط کم برای همه

شرایط دریافت وام 20 میلیون تومانی بانک کارآفرین اعلام شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 ​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

در طرح صبای جدید که بتازگی توسط بانک کارآفرین ارائه شده است،‌  پرسنل و کارکنان ادارات و ارگان‌‌ها می‌توانند با ارائه معرفی نامه نسبت به دریافت این تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان اقدام کنند.

شرکت

بانک کارآفرین

نام وام

طرح جدید صبا

سود

23 %

سقف وام

20 میلیون تومان

نوع ضمانت

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

قسط وام

774,194 تومان

کل سود وام

7,871,000 تومان

مجموع رقم وام و سود

27,931,000 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبار سنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

وام‌گیرنده از ارگان و سازمان محل اشتغال دارای معرفی نامه باشد

در این طرح  سازمان‌ها و ارگان‌هایی که دارای حساب نزد بانک کارآفرین هستند و حقوق پرسنل خود را در حساب‌های این بانک واریز می‌کنند،‌ با ارائه معرفی‌نامه به پرسنل خود تا سقف ۲۰ میلیون تومان از این تسهیلات بهره‌مند شوند. این تسهیلات دارای بازپرداخت ۳۶ ماه است و پرسنل می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند.
وام فوری

بانک سینا با هدف حمایت از مشتریان حقیقی و صاحبان کسب‌وکار خرد، سقف مبلغ تسهیلات ارغوان را از ۲ میلیارد ریال به ۳ میلیارد ریال افزایش داد.

روابط‌عمومی بانک سینا اعلام کرد: با توجه به استقبال مشتریان از تسهیلات طرح «ارغوان» که پیش ‌از این بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده‌گذاری تا سقف 2 میلیارد ریال پرداخت می‌شد، این بانک سقف مبلغ این تسهیلات را تا 3 میلیارد ریال افزایش داد.

بر این اساس مشتریان بانک سینا می‌توانند با سپرده‌گذاری در مدت 2 تا 6 ماه، تا یک و نیم برابر مبلغ سپرده خود تسهیلات دریافت کنند و به این ترتیب نقدینگی خود را به 2.5 برابر افزایش دهند.

طرح ارغوان این امکان را به مشتری می‌دهد که درصد سود و مدت بازپرداخت را بر اساس توانمندی‌های خود و میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده‌گذاری، با نرخ 18، 20 ،22 و 23 درصد انتخاب کنند.

گفتنی است سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا به گونه‌ای است که مبلغ سپرده مشتریان، تنها برای کسب میانگین حساب در مدت سپرده‌گذاری است و متقاضیان واجد شرایط، بعد از دریافت وام می‌توانند سپرده خود را از حساب برداشت کنند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران جزئیات پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی این بانک به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در شهریور ماه سال جاری را تشریح کرد.

 اسماعیل للـه‌گانی از پرداخت 34000 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از 6 هزار و 800 میلیارد ریال به بازنشستگان از ابتدای این ماه تاکنون خبر داد و گفت: این تسهیلات هر فقره به مبلغ 200 میلیون ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات به صورت کاملا غیرحضوری، بدون حضور در شعبه و بدون ضامن پرداخت شد.

شایان ذکر است، پیش از این نیز بالغ بر 794 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به ارزش بیش از 67 هزار میلیارد ریال از سوی بانک رفاه کارگران به این گروه از متقاضیان پرداخت شده است و این مهم علاوه بر تسهیلات تکلیفی است که همه بانک‌ها از جمله بانک رفاه کارگران برعهده دارند.

گفتنی است، در راستای پیشبرد اقدامات حمایتی و بر اساس قرارداد با سازمان تامین اجتماعی، تا پایان سال جاری 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی بانک رفاه کارگران به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان پرداخت خواهد شد./

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان