بدون یک قطره روغن پیاز داغ مجلسی درست کن! | ترفند سرخ کردن پیاز داغ فقط با آب

ترفند سرخ کردن پیاز داغ فقط با آب را در این مطلب بخوانید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

برای سرخ کردن پیاز داغ بدون روغن می بایست ابتدا پیازها را خلالی یا نگینی خرد کنید و داخل تابه نچسب بریزید. سپس کمی آب به آن اضافه کنید و در حرارت کم شروع به سرخ کردن کنید تا حدی که پیاز ها به رنگ کاراملی در بی آید. در این روش آب باعث سرخ شدن پیازها میشود. پس از اینکه آب کاملا تبخیر شد پیاز شما آماده است. این یک روش برای سرخ کردن پیاز داغ بدون روغن می باشد.

در این روش برای سرخ کردن پیاز داغ بدون روغن، نیازی به اضافه کردن آب ندارید فقط کافیست در تابه را ببندید تا پیازها با بخار ایجاد شده نرم شوند. بعد از اینکه پیازها به مرحله نرم شدن رسید در تابه را باز کنید مرتب پیازها را هم بزنید تا رنگ آن ها طلایی یا کاراملی شود. با رعایت این روش نیز شما عملا یکی دیگر از راهکار های سرخ کردن پیاز داغ بدون روغن را فراگرفته اید.

پیاز داغ بدون روغن در فر

یکی دیگر از روش های سرخ کردن پیاز داغ بدون روغن این است که فر را روی حرارت 180 درجه سانتیگراد تنظیم کنید و پیاز ها را روی سینی فر که خیلی کم چرب کرده اید بریزید. فراموش نکنید که سینی را وسط فر قرار دهید تا آب پیازها کاملا از بین برود.

بعد از اینکه آب پیازها کاملا از بین رفت پیازها را داخل تابه دیگری بریزید و روی گاز بگذارید و مرتب هم بزنید تا اینکه رنگ آنها کاملا تغییر کند و کاراملایز شود. این یکی از دیگر از راهکار های سرخ کردن پیاز داغ بدون روغن در خانه می باشد.

پیاز داغ بدون روغن در مایکروفر

یکی دیگر از روش های سرخ کردن پیاز داغ بدون روغن استفاده از ظرف پیرکس به این صورت که در مایکروفر پیاز ها را ریخته و توجه داشته باشید که پیازها روی هم انباشته نشوند. این روش سرخ کردنی را به راحتی می توانید در منزل انجام دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان