پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

آیا می دانید که چیلر یکی از بهترین های فناوری تهویه سرمایش محسوب می شود؟ این سیستم برای خنک نگه داشتن محیط های صنعتی و غیر صنعتی و همچنین خنک کردن دستگاه کاربرد دارد. به همین دلیل است که همواره به عنوان مهم‌ترین و یا شاید بتوان گفت اصلی‌ترین سیستم های سرمایشی و تولید برودت در ساختما ن‌های بزرگ با کاربری ‌هایی چون هتل، بیمارستان، کارخانه ‌های صنعتی و … به حساب می‌آیند.

با توجه به مطالب گفته شده پی به کارکرد چیلر و اهمیت آن در محیط‌های صنعتی و غیر صنعتی برده ایم.

احتمالا تا به این جا متوجه شده اید که چرا می گویند که : «چیلر مثل یک آدمه پس به سلامتیش اهمیت بدین». اما حالا سوال دیگری در ذهن ما شکل می گیرد. این که چگونه می شود به سلامت چیلر اهمیت داد و چه اقداماتی سلامتی و طول عمر این دستگاه را تضمین می کند؟

در پاسخ می توان گفت که: تعمیر به موقع و سرویس منظم چیلر یکی از اقدامات بهینه و کاربردی، جهت افزایش سلامت، طول عمر و ارتقای بازدهی و راندمان این سیستم تهویه مطبوع محسوب می شود. در همین زمینه باید خاطر نشان نمود که تمامی این اقدامات می بایست توسط تعمیرکاران و سرویس کاران حرفه ای و باتجربه، انجام شوند. در غیر این صورت، احتمال بروز خرابیِ بیشتر و آسیب دیدن قطعات اصلی دستگاه افزایش پیدا می کند.

در این راستا به شما کاربران عزیز این نوید را می‌دهیم که سرویسکاران و تعمیرکارانِ زبده و متخصصِ چیلر در مجموعه تکنو تهویه، می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان چیلرهای شما را سرویس یا تعمیر کنند.

بنابراین در صورتی که به خدمات و مشاوره ی افراد تکنو تهویه احتیاج پیدا کرده اید می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

88596109

66396355

افراد در مرکز تکنو تهویه مهارت خود را با آموزش در بهترین آموزشگاه‌های کشور کسب نموده و سال‌ها تجربه عملی را در این زمینه کسب کرده‌اند. به همین دلیل قادرند تمامی خدمات مربوط به انواع چیلر را به شما ارائه دهند. خدماتی چون: تعمیرات چیلر خانگی، تعمیر مینی چیلر و...

این مجموعه حتی نمایندگی چیلر TOYO و چند برند معتبر دیگر می باشند.

در ادامه به توضیح و بررسی بیشتر خدمات این مجموعه می پردازیم:

تعمیرات چیلر خانگی

بگذارید در ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که چیلر خانگی چیست و چه تفاوتی با چیلر های صنعتی دارد؟

در واقع چیلر های خانگی نوعی از سیستم تهویه مطبوع هستند که به منظور استفاده در ساختمان های مسکونی و ویلایی، واحد های آموزشی، واحد های اداری، بانک ها و متناسب با فضا های این چنین طراحی شده اند.

 چیلرهای خانگی نسبت به نوع صنعتی و تجاری آن قیمت کمتری دارند. علاوه بر آن توان و ظرفیت سرمایی و گرمایی آن ها هم محدود است.

یکی دیگر از بارزترین تفاوت چیلر صنعتی و چیلر خانگی ظرفیت سرمایشی آن هاست.

به هر حال اگر از افرادی هستید که سرمایش، گرمایش و به طور کلی تهویه مطبوع خانه خود را از چیلر خانگی تامین می کنید، باید به سرویس و تعمیرات چیلر خانگی خود اهمیت دهید.

اما طبیعتا همه ی تجهیزات خانگی پس از مدتی استفاده نیازمندِ تعمیر می باشند. چیلر خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تعمیرات چیلر خانگی جزء تعمیرات پر هزینه و پیچیده است که اگر توسط تکنسن های حرفه ای تعمیر نشود، تا همیشه دردسر شما خواهد بود و ممکن است در گرم ترین روزهای سال اهالی منزل و ساختمان را کلافه کند.

اگر چیلر خانگی و یا چیلر ساختمان شما دچار خرابی شده و یا نیاز به سرویس و بررسی دوره ای دارد، می توانید جهت دریافت خدمات تعمیرات چیلر با کارشناسان  مجموعه تکنو تهویه تماس بگیرید که همواره در تلاشند تمامی نیاز شما مربوط به خدمات چیلر را تحت پوشش قرار دهند.

پس اصلی ترین علائمی را که که نشانه ی خرابی و عدم کارکرد صحیح چیلر خانگی می‌باشد را برایتان توضیح داده ایم تا شما در صورت مشاهده ی این علائم با مجموعه تکنو تهویه تماس بگیرید:

علائم خرابی چیلر خانگی

اصلی ترین علائم و نشانه هایی که نشان می دهد چیلر خانگی خراب شده و نیاز به تعمیر دارد، شامل موارد زیر است :

  • هوایی که در محیط خانه جریان دارد، خنک و مطبوع نیست.
  • چیلر روشن وخاموش می شود.
  • از فن کوئل بوی نامطبوعی حس می شود.
  • چیلر کار می کند اما فن کوئل روشن نمی شود.
  • با وجود این که چیلر دائما کار می کند اما سرمایی وجود ندارد.
  • صدای غیر عادی از چیلر شنیده می شود.
  • پس از روشن شدن چیلر، فیوز اصلی قطع می شود.
  • حین روشن شدن فن کوئل، فیوز میپرد.

و...

 

fffb

شما در صورت مشاهده هر کدام از علائم ذکر شده و هرگونه عملکرد غیر عادی در چیلر خانگی خود کافیست با مرکز تکنو تهویه که شماره تماس آن در ابتدا و انتهای مقاله ذکر شده تماس بگیرید.

تعمیر مینی چیلر

تعمیر مینی چیلر نیز خدماتی کاملا تخصصی بوده و نیاز به تعمیرکاری کاملا حرفه ای دارد. تعمیرکار مینی چیلر باید در کنار تجربه کافی، دانش تخصصی و مهندسی داشته باشد تا به طور کامل به ساختمان مینی چیلر شما آشنایی داشته باشد.

همواره کنترل کنید که مینی چیلر ساختمان در بالاترین بازده خود کار کنند. زیرا بی توجهی به کاهش راندمان آن، نتایج فاجعه بار و پر هزینه ای را به بار خواهد آورد.

در اینجا اهمیت تعمیر مینی چیلر توسط فرد متخصص مشخص می شود. بهتر است تعمیرکاری متخصص برای تعمیر مینی چیلر خود انتخاب کنید تا یک بار برای همیشه این دستگاه را برایتان تعمیر کند.

تعمیرکاران کاربلد و متخصصِ مینی چیلر در مجموعه تکنو تهویه تعمیر آن را با دقت و طی مراحلی که در ادامه به آن اشاره می کنیم انجام خواهند داد:

  • عیب یابی که مهم ترین مرحله ی تعمیر مینی چیلر می باشد.
  • تعمیرات کمپرسور در صورت نیاز
  • بررسی و نشت یابی مینی چیلر
  • سرویس و شستشوی برج خنک کننده
  • سرویس و شستشوی فن ها و کندانسور
  • اصلاحات تابلو برق چیلر
  • تعویض فیلتر کردرایر

و...

مطمعنا همه ی افراد هنگام مواجه شدن با خرابی یا عدم کارگرد صحیح لوازم و تجهیزات ساختمان خود، نگرانِ هزینه ی تعمیر آن می شوند و این مسئله کاملا طبیعیست. از همین رو در ادامه به سوالی که ممکن است در مورد هزینه تعمیر مینی چیلر در ذهنتان شکل گرفته باشد پاسخ داده ایم.

هزینه تعمیر مینی چیلر

خدمات تعمیر مینی چیلر هزینه های متفاوتی دارد که با توجه به اشکالات پیش آمده بررسی و تعیین می شود. مینی چیلر در ظرفیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از آیتم های تعیین هزینه تعمیرات مینی چیلر، ظرفیت آن است که در میزان هزینه تعمیرش، نقشی اساسی دارد.

از طرفی رفع ایراداتی که برای تابلو برق و ارور های اخطاری پیش می آید هزینه های کمتری نسبت به شارژ مبرد سرماساز دارد.

مورد دیگری که در هزینه ی تعمیر مینی چیلر موثر است، میزان تخصصی بودن تعمیرات، میزان زمان سپری شده و... می باشد.

درست است که هزینه های منصفانه و واقعی می تواند در روند تعمیرات مینی چیلر نقش سازنده ای داشته باشد. اما متاسفانه افراد تازه کار که تجربه کافی ندارند، کمترین هزینه جهت تعمیر چیلر تهویه مطبوع اعلام می کنند. شما گول هزینه ی پایین را نخورید. چرا که آن ها با کم تجربگی خود خسارات جبران ناپذیری به چیلر تهویه مطبوع وارد می کنند.

برای ارزیابی دقیقِ هزینه تعمیر مینی چیلر، بهتر است با کارشناسان تکنو تهویه(88596109  و 66396355)تماس بگیرید. آن ها می‌توانند بر اساس بررسی و تخمین دقیق وضعیت مینی چیلر و خدمات مورد نیاز، هزینه تعمیر را به شما اعلام کنند.

نمایندگی چیلر تویو TOYO

افرادی که قصد خرید چیلر دارند با اندکی مطالعه و تحقیق به این نتیجه می رسند که برند تویو TOYO یکی از معتبرترین برند های تولید چیلر و تهویه مطبوع می باشد. آیا این یعنی چیلر های تویو TOYO هرگز خراب نمی شوند و نیاز به تعمیر ندارند؟

طبیعتا خیر. تمامی سیستم های تهویه مطبوع برای عملکرد بهتر و داشتن عمر طولانی تر، نیاز به سرویس دوره ای و در صورت خراب شدن نیازمند به تعمیر می باشند. از آن جای هم که  چیلر تویو TOYO دارای سیستم پیشرفته و پیچیده می باشد، حتماً باید افراد حرفه ای و متخصص را برای سرویس نگهداری و تعمیر آن به کار بگیریم.

تکنو تهویه تنها نمایندگی چیلر تویو، می تواند بهترین انتخاب برای شمایی باشدکه این برند را خریداری کردید.

 در ادامه اقداماتی را که این مجموعه جهت سرویس دوره ایِ چیلر تویوTOYO انجام می دهند تا عمر بیشتر و عملکرد بهتری داشته باشد را ذکر کرده ایم:

  1. چک کردن تمام سنسورهای چیلر
  2. مطمعن شدن از عملکرد صحیحِ فن های کندانسور
  3. بررسی گاز مدار تبرید و اطمینان از سلامت پارامترها
  4. کنترل و بازدید بخش برقی و الکترونیکی چیلر

و..

rrw

«با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید»

داشتن تعهد و وجدان کاری ویژگی اصلی تعمیرکاران و متخصصان مجموعه تکنو به شمار می‌رود. شما  کاربران عزیز وگرامی می توانید با اطمینان کامل انجام تمامی خدمات مربوط به انواع  چیلر را به متخصصان تکنو تهویه بسپارید که با شعار :«با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید» در خدمت شماست.

در صورتی که به هر یک از خدمات تعمیرات چیلر خانگی، تعمیر مینی چیلر و.... احتیاج داشته اید، می توانید با شماره ی 88596109  و 66396355 تماس حاصل نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان