وام فوری | وام بدون ضامن | وام قرض الحسنه

دریافت وام فوری 40 میلیون تومانی در 10 دقیقه | دریافت وام فوری بدون ضامن

در ۱۰ دقیقه، با پنج کلیک، وام بگیرید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 ​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

 کاربران بلوبانک سامان می‌توانند با احراز شرایط میانگین حساب و اعتبارسنجی، بدون نیاز به وثیقه و ضامن، تنها با پنج کلیک در اپلیکیشن بلوبانک تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند. این وام «برتر و آسان» نام دارد و مدت بازپرداخت آن ۱۸ ماه است.

 

 

این وام به مشتریانی که وام پیشین خود در بلوبانک را به موقع تسویه کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. وام بلو، بدون ضامن و وثیقه و براساس اعتبارسنجی انجام شده (نداشتن بدهی معوق بانکی، نداشتن چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) به کاربران فعال واجد شرایط پرداخت می‌شود. 

با مراجعه به بخش «وام» در منوی «فروشگاه» اپلیکیشن بلو، می‌توانید میزان مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن را با توجه به شرایط خود مشخص کنید.

اگر وام پیشین خود را به موقع تسویه کرده باشید، بر اساس میزان فعالیت شما در بلو، بین 10 تا 40 میلیون تومان وام به شما تعلق می‌گیرد که تنها با 5 کلیک و در کمتر از 10 دقیقه به حساب شما واریز می‌شود.

پس از دریافت وام با مراجعه به منوی وام اپلیکیشن، می‌توانید جزئیات مربوط به آن، شامل زمان پرداخت، مبالغ اقساط و... را مشاهده کنید. به صورت پیش‌فرض و در صورت داشتن موجودی، برداشت اقساط به شکل خودکار انجام می‌شود.

سرویس وام از زمستان سال گذشته به قابلیت‌های اپلیکیشن بلو اضافه شده و دریافت آن مورد استقبال کاربران قرار گرفت. وام‌های مختلف بلو بدون ضامن و وثیقه این امکان را در دسترس کاربران می‌گذارد تا نیازهای مالی ضروری خود را ظرف چند دقیقه، به شکل آنلاین و بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای برطرف کنند. در حالی که معمولا دریافت وام از بانک‌ها جزو کارهای زمان‌بر و سخت به شمار می‌رود اما وام بلو در سریع‌ترین زمان ممکن، به شکل آنلاین و بدون نیاز به وثیقه و ضامن به کاربران واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وام فوری

آن گروه از نهادهایی که مایل به استفاده از طرح زی و پرداخت وام 50 میلیون تومانی به کارکنان خود هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. کارمندانی که حقوق و مزایای خود را از این بانک دریافت می‌کنند به منظور بهره گیری از این تسهیلات کافی است گواهی کسر از حقوق و فیش حقوقی خود را به متصدیان تسهیلات این بانک ارائه بدهند. ضمنا کارمندان به منظور دریافت این وام باید ضامن داشته باشند و برای این مورد می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه اعلام شده است. دریافت کنندگان این وام می‌توانند با این مبلغ از فروشگاه‌های محسن و رفاه خرید داشته باشند. نقد کردن وجه کارت برخلاف هدف این تسهیلات بوده و در صورتی که وام گیرندگان با همکاری فروشگاه‌ها و پذیرنده‌های طرف قرارداد بانک گردشگری اقدام به چنین کاری کنند، این عمل غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

لازم به ذکر است که این تسهیلات به صورت بن کارت و به نام شخص متقاضی صادر می‌شود. ضمنا حقوق کارمندان متقاضی این وام باید حداکثر 40 درصد اقساط را پوشش بدهد تا این تسهیلات به ایشان تعلق بگیرد.

با در نظر گرفتن سقف وام و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 166 هزار و 667 تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز به 50 میلیون و 100 هزار تومان خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان