فروش فوری سایپا | خرید خودرو سایپا | ثبت نام خودرو

آغاز دور جدید فروش فوری سایپا زیر قیمت بازار | فروش فوری سایپا به قیمت کارخانه و بدون قرعه کشی

جزییات طرح فروش فوری وانت سایپا 151 ویژه مرداد 1402 اعلام شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروش فوری سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. طرح فروش فوری سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. .طرح فروش فوری سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. در این طرح فروش فوری سایپا چندین محصول پر فروش فوری سایپا عرضه شده است .

​طرح فروش فوری وانت سایپا 151 ویژه مردادماه 1402 از فردا سه شنبه آغاز خواهد شد.

متقاضیان محترم از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1402/05/24 میتوانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام نمایند .

خودروی وانت سایپا 151 با لاینر تیپ DA با مبلغ 2.390.320.000 ریال می باشد .

گروه خودروسازی سایپا از آغاز تکمیل مراحل ثبت نام کوییک اتوماتیک پلاس، کوییک آر اتوماتیک، ساینا اتوماتیک، ساینا اس و کوییک آر دنده‌ای خبر داد.

برای شرکت در ثبت نام پیش فروش سایپا مرداد ۱۴۰۲ باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید. طبق اطلاعیه این خودروسازی موعد تحویل خودروهای سایپا اسفند، فروردین و خردادماه است.

متقاضیان عادی برای ثبت نام بدون قرعه کشی کوییک و ساینا 1402 از امروز می‌توانند به منظور واریز وجه از طریق سایت فروش فوق العاده سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

طبق اطلاعیه جدید پیش فروش سایپا، ثبت نام بدون قرعه کشی خودرو از به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

متقاضیان عادی و نمایندگی‌هایی شرکت‌کننده در طرح عادی سامانه یکپارچه خودرو (خردادماه)، برای خودروهای ذکر شده ثبت نام کردند و نوبت دریافت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ را دریافت کرده و روز سه شنبه (۱۷تیر ماه) پیامک واریز دریافت کرده‌اند، می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا برای تکمیل مراحل ثبت نام کوییک و ساینا اقدام کنند.

فروش فوری سایپا

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب خودروهای شرکت سایپا اقدام نموده و اولویت آن‌ها برای زمستان سال ۱۴۰۲ مورد تایید قرار گرفته و روز دوشنبه ۱۶ مرداد پیامک مبتنی بر تکمیل فرآیند ثبت نام برای ایشان ارسال گردیده است. امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق با شرایط ذیل را دارند.

احتراماً پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه جهت خودروهای کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ، کوییک آر با گیربکس اتوماتیک ساینا اس با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان از متقاضیان خرید خودرو کوییک آر دنده ای که اولویت ایشان زمستان ۱۴۰۲ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲٫۰۵٫۱۷ پیامک به ایشان ارسال میگردد امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد. لازم به ذکر است جهت خودرو کوییک آر دنده ای، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس با گیربکس اتوماتیک امکان واریز به ترتیب اولویت برای متقاضیان صورت پذیرفته و برای متقاضیانی که برای ایشان این امکان فراهم نگردیده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۱۷ مردادماه تا پایان شنبه ۲۱ مرداد با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کنند./ روزنامه تعادل

شرایط طرح فروش فوری زامیاد مرداد 1402 اعلام شد.

عصر خودرو- خودروسازی زامیاد شرایط فروش فوق العاده نیسان تک سوز و دوگانه سوز خود را صبح روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داد.

شرایط طرح فروش فوری زامیاد مرداد 1402 اعلام شد

جی پلاس، طرح فروش فوق العاده وانت زامیاد شرکت سایپا از فردا چهارشنبه 18 مرداد 1402 در دو مدل بنزینی و دوگانه سوز آغاز خواهد شد.

این طرح از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1402/05/18 در سایت فروش شرکت سایپا فعال می شود.

شرایط طرح فروش فوری زامیاد مرداد 1402؛

نام محصول     قیمت (تومان)     زمان تحویل

نیسان بنزینی     485.000.000     90 روز

نیسان دوگانه سوز     545.000.000

مجوز ترخیص خودرو‌های وارداتی چانگان که در گمرک غرب تهران دپو شده بود صادر شد و امروز سایپا شرایط ثبت نام چانگان CS ۳۵ پلاس در تیپ‌های ۲ و ۳ را اعلام کرد.

سایپا قیمت نهایی چانگان وارداتی CS ۳۵ پلاس (تیپ‌های ۲ و ۳) را اعلام کرد. مدل این خودرو‌ها ۲۰۲۳ است.

۱ -محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرواست.

۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.

۳ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد خودروسازان نداشته باشد.

۴ -امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.

۵ – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

۶- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح یا ناقص بوده، ثبت نام خودروی وارداتی چانگان باطل می‌شود.

۷- ثبت نام خودروی وارداتی سایپا صرفا ویژه متقاضیان خرید خودروی چانگان ۳۵+CS که در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی نسبت به ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو اقدام کردند، می‌باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان