ترفند ساده بنزین کشیدن از باک با یک بطری | دیگه شلنگ رو توی دهنت نکن

برای کشیدن بنزین از باک، کافیست شلنگ را داخل یک بطری خالی نوشابه خانواده کرده سپس با فشار دادن و مچاله کردن بطری هوای آن را خارج کنید تا مثل یک مکنده عمل کرده و بنزین را از باک بیرون بکشد. به همین راحتی!

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

برای کشیدن بنزین از باک ماشین باید حتما شلنگی در اختیار  داشته باشید. معمولا در خودروهای امروزی در مسیر ورودی باک بنزین، درپوش فلزی وجود دارد که تنها به داخل باز می‌شود که روی آن اغلب یک توری قرار دارد. برای کشیدن بنزین از باک ماشین، می‌بایست شیلنگی را وارد گلویی باک بنزین نمایید تا با مکش از سر دیگر شیلنگ، بنزین به سمت بیرون سرازیر شود.

اما آنچه که بهتر است در این حالت به آن توجه کنید، این است که تلاش شما باید به گونه‌ای باشد که حین این فرایند، بنزین وارد دهان شما نشده و هوایی که از شیلنگ بیرون می‌آید را تنفس نکنید. لذا لازم است تا تنها به اندازه نیاز بنزین بکشید؛ سپس می‌بایست شیلنگ را از داخل باک بنزین بیرون کشیده، بالا گرفته تا کل بنزین موجود در شیلنگ درون ظرف ریخته شود.

استفاده از پمپ‌های دستی بهترین روش کشیدن بنزین از باک ماشین را برای شما فراهم می‌سازند. در این حالت شما باید ابتدا لوله پمپ را داخل گلویی باک وارد کنید و سپس لوله دیگر تلمبه را درون ظرف قرار دهید. بعد باید به کمک این پمپ تلنبه بزنید تا بنزین به راحتی از مخزن وارد ظرف شود. توجه کنید که باید ابتدا شیلنگ داخل باک را خارج نمایید.

یکی از بهترین روش های تزریق بنزین به باک خودرو، استفاده از پمپ های مخصوص این کار است که درست به همین منظور طراحی شده اند.

برای کشیدن بنزین از باک ماشین خود، شلنگ ۱ متری را آماده سازید. سپس در مرحله بعدی جهت کشیدن بنزین از باک ماشین باید حتما یک شیلنگ به طول نهایت ۱ متر و ظرفی برای ریختن بنزین در اختیار داشته باشید. البته شیلنگ‌هایی وجود دارند که درست به همین منظور ساخته شده‌اند. این قیبل شیلنگ‌ها در ابتدای لوله ساختاری فلزی دارند که درون آن یک ساچمه تعبیه شده که با داخل کردن آن به درون باک و تکان دادن آن بنزین در داخل شیلنگ حرکت کرده و به درون ظرف منتقل می‌شود.

برای اینکه هنگام کشیدن بنزین از باک ماشین ، بنزین داخل دهان نرود، از این روش استفاده کنید:

در این روش از کشیدن بنزین از باک ماشین خود، ما یک طرف شیلنگ را در گلویی باک قرار میدهیم، سپس سر دیگر آن را درون ظرفی که می‌خواهیم در آن بنزین بریزیم، می‌گذاریم. سپس دست خود را دور شیلنگ گرفته و بر روی درب ظرف می‌گذاریم. بعد از لا به لای انگشتان درون ظرف فوت می‌کنیم تا با ایجاد فشار هوا، بنزین به سمت ظرف سرازیر شود. در این روش نه بنزین به داخل دهان ما ریخته می‌شود و نه با استشمام بخار آن صدمه به دستگاه تنفسی خود وارد می‌سازیم. این در واقع بهترین راه کشیدن بنزین از باک ماشین است.

یک روش دیگری که برای کشیدن بنزین از باک وجود دارد، کشیدن بنزین از قسمت موتور و کاپوت است. این روش به دلیل خطراتی که دارد خیلی پیشنهاد نمی‌شود. برای انجام این کار، از قسمت کاپوت باید شلنگ رفت بنزین را پیدا کنید.

اگر خودروی شما کاربراتوری باشد، این شلنگ در زیر ریل سوخت قرار دارد و اگر خودروی شما انژکتوری بود شلنگ بنزین زیر مین فولد هوا قرار دارد. پس از پیداکردن شلنگ، آن را از جای خود خارج کنید و در ظرف قرار دهید؛ سپس سوئیچ ماشین را بچرخانید تا برق در خودرو جریان پیدا کند، برق به موتور برسد و بنزین را از باک به سمت موتور هدایت کند. معمولا کارشناسان خودرو بانک شما را از انجام این کار منع می‌‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان